طراحی داخل باغ ویلا: باغداران جنوب نارنگی و پرتقال خود را در میادین مرکز عرضه نمایند

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران-سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای حضور تولیدکنندگان برتر و توانمند استان های جنوبی کشور به منظور عرضه مستقیم نارنگی و پرتقال جنوب فراخوان داد.

طراحی داخل باغ ویلا: باغداران جنوب نارنگی و پرتقال خود را در میادین مرکز عرضه نمایند

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این سازمان در راستای تعدیل قیمت ها و تثبیت بازار و به منظور یاری به فراورینمایندگان و مصرف نمایندگان به ویژه در ایام پرتقاضا همانند نوروز 1401 ، از فراورینمایندگان توانمند و معتبر مورد تأیید سازمان جهادکشاورزی استان محل فراوری دعوت کرد تا با تسهیلات و شرایط آسان، محصولات خود را به صورت مستقیم در میادین مرکز عرضه نمایند.

لازم به ذکر است، در مکاتبه ای از جانب مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران با رؤسای جهاد کشاورزی استان های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان از آن ها خواسته شده است تا فراورینمایندگان مورد تأیید خود را به ترتیب برای عرضه مستقیم نارنگی و پرتقال جنوب به منظور بهره مندی از امکانات و تسهیلاتی که به این منظور برای آن ها در نظر گرفته است، معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1248

به "طراحی داخل باغ ویلا: باغداران جنوب نارنگی و پرتقال خود را در میادین مرکز عرضه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخل باغ ویلا: باغداران جنوب نارنگی و پرتقال خود را در میادین مرکز عرضه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید