باشگاه پژوهشگران نقشه برداری مغز راه اندازی شد

به گزارش زرین گراف، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در جهت حمایت از پژوهشگران و ترویج این دانش، باشگاه پژوهشگران را در سطح ملی راه اندازی کرد.

باشگاه پژوهشگران نقشه برداری مغز راه اندازی شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با شعار توسعه همگرا در دانش و فناوری نقشه برداری مغز برای شناسایی و ایجاد شبکه ای هم افزا از پژوهشگران توانمند و مسئولیت پذیر باشگاه پژوهشگران را در سطح ملی راه اندازی کرد.

این آزمایشگاه با هدف ترویج دانش نقشه برداری مغز باشگاه محققان را در سطح کشور حمایت و به صورت هدفمند راهنمایی می نماید. راه اندازی باشگاه پژوهشگران، محققان گامی برای برطرف چالش ها و مسائل سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام پروژه های تحقیقاتی است.

اعضای باشگاه بسته به امتیازشان از مزایای عضویت از جمله شرکت رایگان در تمامی وبینارها، حداقل یک دوره کارآموزی رایگان در سال، تخفیف در هزینه دریافت خدمات و کارگاه های آنلاین می توانند استفاده نمایند.

پژوهشگران که به صورت وابسته یا افتخاری عضو این باشگاه می شوند از تسهیلات آموزشی، پژوهشی و ساماندهی تیم های هدفمند جهت برگزاری رویداد ها یا مسابقات در حوزه نقشه برداری مغز بهره خواهند برد.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هدف توسعه فعالیت های این حوزه راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 542

به "باشگاه پژوهشگران نقشه برداری مغز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پژوهشگران نقشه برداری مغز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید