بازی های کلاسیک دیزنی به کنسول های امروزی می آیند؛ علاءالدین، شیرشاه و کتاب جنگل

به گزارش زرین گراف، به تازگی نایت هاوک اینترکتیو (Nighthawk Interactive) کلکسیون جدیدی را تحت اسم Disney Classic Games Collection برای پلتفرم های مختلف امروزی معرفی نموده است. همان طور که از نام این مجموعه معین است، این بازی قرار است شامل تعدادی از معروف ترین بازی های کلاسیک دیزنی باشد که بسیاری با آن ها خاطره های فراوانی دارند.

بازی های کلاسیک دیزنی به کنسول های امروزی می آیند؛ علاءالدین، شیرشاه و کتاب جنگل

این اثر قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. طبق اعلام رسمی سازندگان این اثر، مجموعه بازی های کلاسیک دیزنی (Disney Classic Games Collection) شامل دو تا از بازی های علاءالدین (Aladdin)، بازی کتاب جنگل (The Jungle Book) و شیرشاه (The Lion King) خواهد بود.

این بازی های 16 بیتی به شما اجازه خواهند داد که در نقش شخصیت هایی نظیر علاءالدین، سیمبا و موگلی بازی کنید و این توانایی را داشته باشید که چند نسخه از هرکدام از این بازی ها را بازی کنید و چیزهایی مانند ویژگی های تازه، بهبودهای مختلف، حالت های تازه، قابلیت ذخیره سازی راحت و تنظیمات نمایش صفحه را در اختیار داشته باشید کنید.

تنظیمات تازه نمایش تصویر و ارتقاهای بصری شامل چیزهایی مثل اضافه شدن رزولوشن 1080p برای تلویزیون های امروزی، نسبت تصویر قابل تنظیم، گزینه هایی برای سفارشی کردن فیلترهای تصویر برای شبیه سازی تلویزیون های CRT کلاسیک و سایر انواع صفحه نمایش های محبوب خواهد بود.

کاربرانی که در حال حاضر نسخه فیزیکی یا دیجیتالی نسخه کلاسیک بازی علاءالدین یا شیرشاه را که مدتی پیش در یک مجموعه عرضه شدند، در اختیار داشته باشند، می توانند با هزینه کمتر و پرداخت فقط ده دلار نسخه خود را به Disney Classic Games Collection ارتقا داده و از بازی The Jungle Book و نسخه کنسول سوپر ان ای اس (Super NES) بازی Aladdin بهره مند شوند.

طبق توضیحات رسمی ارائه شده، می توانید با این کلکسیون چندین نسخه مختلف از بازی های محبوب علاءالدین، شیر شاه و کتاب جنگل را که در طول سال های مختلف عرضه شده اند و شامل نسخه های کنسول های خانگی و کنسول های دستی می شوند، تجربه کنید. این ترکیب باورنکردنی این نسخه را به برترین نسخه بازی های کلاسیک دیزنی تا به حال تبدیل نموده است.

بعلاوه این اولین باری است که پس از عرضه اولیه بازی های علاءالدین و درخواست های زیاد هواداران، دو بازی کاملاً متفاوت و البته به صورت یکسان دوست داشتنی از علاءالدین به همراه بهبودها و پیشرفت هایی برای کنسول های امروزی عرضه خواهند شد.

بعلاوه برخلاف بازی های اصلی اکنون می توانید هر یک از بازی ها را به عقب برگردانید تا منطقه ها سخت را دوباره امتحان کنید و به راحتی پیشرفت خود را در بازی ذخیره کنید و ماجراجویی خود را در هرکجا و هر زمان که می خواهید ادامه دهید. به هر حال با پیشرفت تکنولوژی اکنون قابلیت ذخیره سازی روی حافظه های امروزی به راحتی امکان پذیر شده است.

یکی از چیزهای جالبی که در Disney Classic Games Collection قرار داده شده، ویدیوهای پشت صحنه ای است که از خلق این بازی های فوق العاده گرفته شده است. با مشاهده مصاحبه های ویدیویی با خالقان اصلی این آثار می توانید اطلاعات بیشتری از این بازی ها دریافت کنید یا حتی طرح های مفهومی منتشرنشده ای را ببینید. بعلاوه هواداران می توانند در این کلکسیون تمامی موسیقی متن آثار مختلف ذکرشده را به صورت جداگانه پخش نموده و خاطرات شیرین خود را مرور نمایند.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی این بسته و تصاویر منتشر شده از بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1005

به "بازی های کلاسیک دیزنی به کنسول های امروزی می آیند؛ علاءالدین، شیرشاه و کتاب جنگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کلاسیک دیزنی به کنسول های امروزی می آیند؛ علاءالدین، شیرشاه و کتاب جنگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید