ایراد آزاردهنده نمایشگر آیفون 14 رسما از سوی اپل تایید شد ، عکس

به گزارش زرین گراف، دیجیاتو نوشت: اپل در یادداشت خود ضمن تأیید مشکل نمایشگر آیفون 14 پرو خاطرنشان کرد که با انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری آن را رفع می نماید.

ایراد آزاردهنده نمایشگر آیفون 14 رسما از سوی اپل تایید شد ، عکس

چند هفته پیش بعضی کاربران آیفون 14 پرو از وجود یک مشکل عجیب خبر دادند که باعث می شد دستگاه آن ها هنگام روشن شدن، خط هایی افقی را روی نمایشگر خود نشان دهد. حالا اپل رسماً این مشکل را تأیید نموده است و می خواهد با انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری آن را برطرف کند.

طبق گزارش MacRumors، اپل در یک یادداشت نو مشکل آیفون 14 پرو را پذیرفته و نگرانی های مربوط به وجود یک نقص سخت افزاری در این دستگاه را برطرف نموده است و تأیید می نماید که درحال آنالیز مشکل است و به زودی به روزرسانی iOS نوی برای برطرف آن منتشر خواهد نمود. اپل در یادداشت خود می گوید:

صاحبان آیفون 14 پرو شاید این موضوع را گزارش نمایند که وقتی گوشی خود را روشن یا باز می نمایند، برای مدت کوتاهی خطوط افقی را در سراسر نمایشگر به صورت چشمک زن مشاهده می نمایند. اپل از این مشکل مطلع است و به زودی به روزرسانی نرم افزاری برای برطرف این مشکل منتشر می نماید.

مشکل نمایشگر آیفون 14 پرو

کاربران گوشی های آیفون 14 پرو اوایل دی ماه در شبکه های اجتماعی به چنین مسئله ای اشاره نموده بودند، بااین حال، جزئیات دقیق مربوط به آن، ازجمله اینکه آیا اپل درحال حاضر مشکل را آنالیز می نماید یا اینکه این مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است، در آن موقع ناشناخته بود. بعلاوه یکی از نیروهای پشتیبانی اپل اعلام نموده بود که این مشکل به درایورها برمی شود و به زودی آپدیتی برای آن منتشر خواهد شد.

iOS 16.3 درحال حاضر درحال آزمایش با توسعه دهندگان و اعضای برنامه بتای عمومی است، اما انتظار نمی رود که این آپدیت حداقل تا چند هفته دیگر در دسترس قرار بگیرد. بااین حال، پیش از آن، اپل ممکن است iOS 16.2.1 را پس از انتشار iOS 16.2 در ماه گذشته منتشر کند تا به این مشکل و باگ های دیگری که کاربران تجربه نموده اند، رسیدگی کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1391

به "ایراد آزاردهنده نمایشگر آیفون 14 رسما از سوی اپل تایید شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد آزاردهنده نمایشگر آیفون 14 رسما از سوی اپل تایید شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید