انهدام باند 7 نفره سارقان مسلح نقابدار در تهران

به گزارش زرین گراف، رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان خشن در تهران اطلاع داد و گفت: متهمان علاوه بر تهران در استانهای فارس و خوزستان مرتکب جرایم مشابه شده اند.

انهدام باند 7 نفره سارقان مسلح نقابدار در تهران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فروردین سال جاری زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه از خانه اش به وسیله چهار مرد خشن اطلاع داد.

زن جوان گفت: ساعت هشت شب چهار مرد نقابدار مسلح، از دیوار خانه ویلایی ام وارد ساختمان شدند، مردان نقابدار سلاحهایشان را به سمت من و چهار عضو دیگر خانواده ام که همگی خانم بودیم گرفته، طلاهایمان را سرقت نموده و پس از تخریب منزلم از محل متواری شدند.

در ادامه کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران عظیم راهی منزل مالباخته در محدوده دهکده المپیک شدند و در تحقیقات محلی تعیین شد، دزدان با یک دستگاه خودروی پژو سفید رنگی با پلاک مخدوش، از محل گریخته اند.

مأموران پیروز شدند سرنخی از متهمان را در صحنه سرقت کشف نمایند بعلاوه در آنالیز ها تعیین شد یکی از متهمان دزدی حرفه ای است که تا به امروز 6 بار به اتهام سرقتهای مسلحانه راهی زندان شده که با شناسایی این دزد، سایر اعضای این باند هم که ساکن یکی از شهرهای جنوبی کشور بودند، شناسایی شدند.

سرقت نافرجام

در حالیکه تیم تحقیق درصدد شناسایی مخفیگاه متهمان در تهران بودند، با خبر شدند، متهمان قصد دارند از خانه ای در محدوده نواب سرقت نمایند که پس از هماهنگی با مقام قضائی، محدوده مورد نظر تحت کنترل نامحسوس پلیس در آمد و متهمان حین ورود به محل در محاصره پلیس قرار گرفتند و در نهایت پنج مرد مسلح بازداشت شدند.

در تحقیقات تعیین شد دو نفر از آنها، همان متهمان سرقت مسلحانه منزلی در دهکده المپیک هستند و سه عضو دیگر هم به تازگی به این باند ملحق شده اند.

دستگیری در مرز

مأموران در ادامه تحقیقات آگاه شدند که یکی از متهمان خود را به مرزهای شمال غربی کشور رسانده تا از کشور به صورت قاچاقی فرار کند، مأموران بلافاصله راهی شهر مورد نظر شده و در حالیکه متهم با قاچاق بَر برای خروج از کشور هماهنگ شده بود، بازداشت شد.

سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه عضو دیگر این باند هم در عملیاتی دیگری دستگیر شد، گفت: در مخفیگاه متهمان چند قبضه سلاح گرم کشف شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: در حالی متهمان تنها به یک فقره سرقت در محدوده دهکده المپیک اعتراف کردند که در آنالیز های کارآگاهان تعیین شد آنها در استانهای فارس و خوزستان هم به همین شیوه و شگرد مرتکب سرقت مسلحانه شده اند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 897

به "انهدام باند 7 نفره سارقان مسلح نقابدار در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند 7 نفره سارقان مسلح نقابدار در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید