امیرآبادی: مردم ارز 4200 تومانی را در سفره های خود مشاهده نکرده اند

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جمع اعضاء کارگروه تخصصی کشاورزی دفترش در قم، با بیان اینکه اختصاص ارز 4200 تومانی طی سال های اخیر تاثیر ملموسی برای مردم نداشته است، اظهار کرد: بسیاری از مردم عنوان می نمایند ما وجود این ارز را در سفره های خود مشاهده نکرده ایم و این رانت فقط به جیب افراد خاص رفته است.

امیرآبادی: مردم ارز 4200 تومانی را در سفره های خود مشاهده نکرده اند

نماینده مردم قم در مجلس افزود: وجود ارز 4200 تومانی حتی در دارو هم نمود بارزی نداشته و افزایش های قیمت در داروها کاملا مشهود است و دارو با این ارز در اختیار مردم قرار نمی گیرد. در بخش نهاده های دامی این بی تاثیری بیشتر خود را نشان داده است.

وی نظارت عمومی و تخصصی بر بخش های مرتبط با کشاورزی و دامپروری و ارتباط مستقیم آن با مصرف آحاد جامعه را خاطرنشان ساخت و افزود: اعضاء کارگروه تخصصی و مشورتی کشاورزی جمعی از فعالان بخش خصوصی و نهادهای غیر دولتی هستند که با اشرافیت کاملی که دارند می توانند نقاط قوت و ضعفها را آنالیز و برنامه های جایگزین که به نفع مردم است را ارائه دهند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به هم صدایی مجلس و دولت در مورد بی تاثیری ارز دولتی بر قیمت بعضی از کالاها، افزود: علی رغم اختصاص اندازه قابل توجهی ارز دولتی و یارانه به کالاها کاملا معین شده است که این هزینه ها واقعا بی معنی است.

وی افزود: برای حذف این ارز ملاحظاتی وجود دارد که مهمترین آن فضای روانی است که به جامعه منتقل می گردد. در حالی که در بعضی از اقلام مصرفی این ارز حذف شده ولی کسی هم متوجه نشد چون در گذشته هم این یارانه تاثیری در کاهش قیمت ها نداشته است و بدست مصرف کننده نمی رسید.

منبع: فارس

آخرین اخبار ارز و طلا را در صفحه طلا و ارز خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1109

به "امیرآبادی: مردم ارز 4200 تومانی را در سفره های خود مشاهده نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرآبادی: مردم ارز 4200 تومانی را در سفره های خود مشاهده نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید