افزایش قتل بچه ها آمریکایی بر اثر استفاده از سلاح گرم

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران- افزایش شمار بچه هایی که با سلاح گرم در آمریکا جان خود را از دست می دهند، زنگ هشدار را برای مسئولان این کشور به صدا درآورده است.

افزایش قتل بچه ها آمریکایی بر اثر استفاده از سلاح گرم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، کارملو دانک زمانی که بر روی جایگاه کودک نشسته بود مورد اصابت چند گلوله نهاده شد و در 15 ماهگی به جوان ترین قربانی تیراندازی های امسال در آمریکا و نماید ناتوانی برای مقابله با خشونت های مسلحانه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، دوم دسامبر این کودک به همراه برادر هشت ساله خود در خودرویی بود که پدرش در جنوب شرقی واشنگتن آن را می راند. افراد ناشناس خودرو های آن ها را به رگبار بستند و سپس با خودرویی دیگر گریختند.

این کودک در بیمارستان جان باخت. پدر و برادر وی از این تیراندازی که پلیس می گوید از انگیزه آن اطلاعی ندارد جان سالم به در بردند.

کارملو 187 امین قربانی قتل با سلاح گرم در امسال در واشنگتن است که با دست کم 197 مورد رکورد 15 سال اخیر را شکست.

بنابر اعلام سازمان هر شهر برای ایمنی اسلحه بسیاری از شهر های آمریکا در سال 2020 میزان بی سابقه خشونت را ثبت کردند و جوانان بهای سنگینی در این زمینه پرداخت کردند.

اعتراضات پس از کشته شدن چند سیاه پوست توسط پلیس و همچنین همه گیری کووید 19 که به بحران مالی دامن زد و به تعطیلی مدارس و برنامه های اجتماعی برای جوانان منجر شد عامل تشدید خشونت ها بود.

سازمان هر شهر اظهار داشت حمایت های اساسی متوقف شد و این خلاء با خشونت های مسلحانه پر شد. بنابر اعلام سازمان بایگانی برای خشونت با سلاح گرم در امسال بیش از 18 هزار و 500 در آمریکا با سلاح گرم کشته شدند که هزار و 300 تن آن ها کودک بودند. از این میان نیز 284 نفر کمتر از یازده سال داشتند.

دیوید مک نیل 4 ژوئیه بر اثر اصابت گلوله به سرش در پی تیراندازی توسط چند نوجوان برای جشن ملی جان خود را از دست داد. وی 11 سال داشته و با مادرش در یکی از مناطق پرجمعیت جنوب شرقی واشنگتن به پیک نیک رفته بود. پدر عظیم این کودک می گوید آن ها برای تفریح تیراندازی نموده بودند. یکی از این افراد به دلیل آزادی های انجام شده برای مهار شیوع همه گیری در زندان ها آزاد شده است.

شماری از خانواده های قربانیان انجمن هایی برای مقابله با خشونت با سلاح گرم راه اندازی نموده اند و قصد دارند هر ما علیه سلاح گرم تظاهرات نمایند. پدر یکی از این خانواده ها می گوید مرگ کارملو دانکن عادی نیست و ما نباید به جایی برسیم که چنین چیزی عادی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 598

به "افزایش قتل بچه ها آمریکایی بر اثر استفاده از سلاح گرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قتل بچه ها آمریکایی بر اثر استفاده از سلاح گرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید