طراحی سایت: اعلام جزئیات چگونگی ثبت نام در سایت صدور تردد خودرو

به گزارش زرین گراف، دبیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: ساکنین تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و IT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه نمایند.

طراحی سایت: اعلام جزئیات چگونگی ثبت نام در سایت صدور تردد خودرو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش فارس، ایمان قربانی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات انجام شده در صدور مجوز تردد در تهران گفت: همانطور که قبلا هم اعلام نمودیم سایت نو صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً شروع به کار می نماید.

وی اضافه کرد: بر همین اساس دیگر هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی گردد. شهروندان فقط و فقط به وسیله سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد نمایند.

مدیرکل روابط عمومی تهران در ادامه در تشریح جزئیات نو شرایط اخذ مجوز تردد در تهران اعلام نمود: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 11 صبح (به مدت 4 ساعت) مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخذ مجوز دارند. بعلاوه سایت اعلام شده روز های پنج شنبه و آدینه بسته خواهد بود. کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعدازظهر همان روز برای تلفن های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی توضیح داد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می تواند ثبت نام کند و مجوز هایی که صادر می گردد صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی در انتها گفت: ساکنین تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و IT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 981

به "طراحی سایت: اعلام جزئیات چگونگی ثبت نام در سایت صدور تردد خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: اعلام جزئیات چگونگی ثبت نام در سایت صدور تردد خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید