از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ راهنمای برطرف بلاک اس ام اس

به گزارش زرین گراف، تقریبا 90 درصد از پیامک های تبلیغاتی در 3 دقیقه ابتدایی به وسیله کاربران باز شده و خوانده می شوند اما در این میان نیز افرادی هستند که دریافت پیامک های تبلیغاتی برای آن ها آزاردهنده است و سیستم اتوماتیک دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند.

از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ راهنمای برطرف بلاک اس ام اس

سوال بسیاری از کاربران این است که از کجا بفهمیم اس ام اس پلاک شده است؟ بلاک شدن اس ام اس، مشکل رایج پنل های پیغامکی بوده که ممکن است ضرر و زیان های متعددی را به همراه داشته باشد. از این رو ما در این مقاله مواردی را به شما پیشنهاد می کنیم که راهنمای برطرف بلاک اس ام اس هستند.

چطور بفهمیم که شماره تبلیغاتی ما بلاک شده است؟

اگر شما نیز برای کسب وکارتان از یک پنل اس ام اس تبلیغاتی استفاده می کنید، شاید برایتان سوال باشد که از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ مسدود کردن اس ام اس های تبلیغاتی روش های گوناگونی دارد اگر می خواهید به طور دقیق بدانید که آیا شماره شما در بلک فهرست است یا خیر، باید از روش های زیر بهره ببرید:

  • اگر از مشترکین اپراتور همراه اول هستید با ارسال عدد 2 به سامانه 8999 به شما اعلام می گردد که پیغامک های تبلیغاتی شما فعال یا غیبرطرفال است.

  • بعلاوه اگر از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید، برای فعال کردن پیغامک های تبلیغاتی خود می توانید عدد 1 را به سامانه 5005 ارسال نموده و پیغامک های تبلیغاتی خود را مجدد فعال کنید.

با انجام این ترفندها می توان دریافت که آیا شماره مورد نظر در بلک فهرست قرار گرفته است یا خیر. پس از آن با انجام روش های ضدبلاک، می توان از مسدود شدن پیغامک های تبلیغاتی جلوگیری کرد.

معرفی روش های ارسال پیغامک به فهرست سیاه مخابراتی

اکنون که پاسخ سوال از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ را دریافتید؛ نوبت آن است که با روش های مختلف ارسال پیغامک به فهرست سیاه مخابراتی آشنا شوید. البته از قلم نیاندازید برای استفاده از این روش ها بهتر است از یک پنل پیغامکی معتبر با امکانات مختلف بهره ببرید. به عنوان مثال پنل پیغامک فراز اس ام اس، یکی از سامانه های معتبر برای ارسال پیغامک با سیم کارت است که خدماتی مانند بانک اطلاعاتی شماره موبایل را در اختیار کاربران قرار می دهد. این روش ها شامل موارد زیر هستند:

ارسال پیغامک تبلیغاتی به وسیله سیم کارت برای برطرف بلاک اس ام اس

یکی از دغدغه های کارفرمایان کسب وکارها در کمپین های تبلیغاتی، پیغام دادن به شماره بلاک شده است. یکی از روش های آسان و سریع برطرف این دغدغه، استفاده از سیم کارت خواهد بود. البته ارسال پیغامک انبوه به وسیله سیم کارت های شخصی، از سوی مخابرات محدود بوده و به عبارتی سقف ارسال اس ام اس از این نوع سیم کارت ها، 500 پیغامک در روز است. به همین علت برای جلوگیری از ضرر و زیان جریمه از سوی مخابرات بهتر است برای استفاده از این روش، یک پنل پیغامکی بخرید.

بعد از خرید پنل پیغامکی برای ارسال پیغامک تبلیغاتی به شماره مسدود، این امکان وجود دارد که پیغامک شما با شماره های سیمکارتی شرکت ارائه دهنده به مخاطبین ارسال گردد. در نهایت نیز می توانید گزارشات ارسال پیغامک را در بخش گزارشات سامانه پیغامکی ملاحظه کنید.

ارسال پیغامک به بلک فهرست با خطوط خدماتی؛ یکی از برترین راه های برطرف بلاک اس ام اس

بعد از اینکه پاسخ سوال از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده را دریافتید؛ اکنون می توان برای عبور از بلک فهرست مخابرات، اقداماتی انجام دهید. یکی از این اقدامات که روش پرطرفداری محسوب می گردد، برطرف بلاک با ارسال خطوط خدماتی است. برای ارسال پیغامک غیرتبلیغاتی مانند ارسال کد فعال سازی و تبریک تولد، از خطوط خدماتی استفاده می گردد. در واقع خطوط خدماتی یکی از انواع خطوط مخابراتی هستند که برای ارسال پیغامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار با خطوط خدماتی، شبیه به خطوط تبلیغاتی است با این تفاوت که باید از این خط فقط برای اطلاع رسانی استفاده گردد.

توجه داشته باشید که محتوای ارسال شده با خطوط خدماتی، به هیچ عنوان نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد. درغیراین صورت از طرف اپراتورهای مربوطه جریمه خواهید شد. بعلاوه برای ارسال پیغامک به فهرست سیاه فقط باید از بانک اختصاصی خودتان (فهرست شماره ها) برای ارسال پیغامک بهره ببرید.

به علاوه از خطوط خدماتی برای اطلاع رسانی و پیغامک وب سرویس استفاده می گردد؛ مثلا برای تایید هویت هنگام عضویت در سایت، تایید خرید، پیغام تشکر و قدردانی، تبریک تولد، اطلاع رسانی در خصوص تخفیف ها یا رویدادها، خطوط خدماتی کاربرد بسیار خوبی دارند.

دور زدن بلک فهرست مخابرات با پنل پیغامکی خدماتی فراز اس ام اس

در این مقاله به سوال از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ به طورکامل و جامع پاسخ دادیم. راه و روش های متعددی برای این کار در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی های به خصوصی دارد. برترین راه برای عبور از فهرست سیاه مخابرات برطرف بلاک اس ام اس، استفاده از پنل پیغامکی و خطوط خدماتی است. پنل پیغامکی خدماتی فراز اس ام اس، یکی از معتبرترین پنل های اس ام اس تبلیغاتی در در این بازار به شمار می رود.

فراز اس ام اس، با پشتیبانی مادام العمر و بدون احتیاج به تمدید سالانه پنل پیغامکی، سعی در کسب رضایت بیشتر مشتریان خود دارد. سرویس OTP، ارسال پیغامک BTS و ارسال پیغامک به فهرست سیاه مخابرات، از مهم ترین ویژگی های پنل پیغامکی فراز اس ام اس هستند. برای مشاهده سایر خدمات پنل های پیغامکی وارد سایت farazsms.com شوید یا با شماره 02174853 تماس بگیرید تا کارشناسان خبره فراز اس ام اس شما را برای خریدی مطمئن هدایت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1392

به "از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ راهنمای برطرف بلاک اس ام اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ راهنمای برطرف بلاک اس ام اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید