برترین تلویزیون اسنوا؛ دریچه ای به دنیای رنگ ها و هیجان

به گزارش زرین گراف، در دنیای تکنولوژی و تفریح خانگی، تلویزیون ها به عنوان قلب تپنده هر خانه ای شناخته می شوند. اما در میان انبوهی از برندها و مدل های مختلف، پیدا کردن یک تلویزیون که بتواند انتظارات شما را از کیفیت تصویر، صدا و امکانات هوشمند برآورده کند احتمالاً چالش بزرگی خواهد بود. اینجاست که با تلفیقی از فناوری پیشرفته و طراحی کاربرپسند وارد صحنه می گردد. اسنوا با ارائه تلویزیون هایی که نه تنها از نظر فنی بی نظیر هستند، بلکه با سلیقه ایرانی ها نیز همخوانی دارند، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار کسب کند و هم اکنون یکی از محبوب ترین برندها محسوب می گردد. در راهنمای خرید بهترین تلویزیون اسنوا خبرنگاران مگ، با ما همراه باشید تا بهترین محصولات این برند قابل اعتماد ایرانی را به شما معرفی کنیم.

برترین تلویزیون اسنوا؛ دریچه ای به دنیای رنگ ها و هیجان

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD-75SK700UD

برترین تلویزیون 75 اینچی اسنوا در بازار

اگر از علاقه مندان به نمایشگرهای بزرگ هستید و دوست دارید که را بخرید، هیچ گزینه ای بهتر از مدل SSD-75SK700UD برای شما در دسترس نیست. این تلویزیون 75 اینچی اسنوا با ترکیب فناوری های نوین و طراحی زیبا، تمامی انتظارات شما را به برترین شکل ممکن برآورده می نماید. اما بزرگی تنها یکی از ویژگی های این غول تفریح است. قلب تپنده این تلویزیون، صفحه نمایش LED با کیفیت 4K UHD و رزولوشن 3840×2160 پیکسلی است. این یعنی تصاویری با جزئیات فوق العاده، رنگ های زنده و کنتراست بی نظیر که شما را در هر صحنه غرق می نماید. فناوری LED در این تلویزیون، نه تنها تصاویر را با وضوح بیشتری به نمایش می گذارد، بلکه با صرفه جویی در مصرف انرژی و طول عمر بیشتر، خیال شما را از بابت دوام و کارایی این دستگاه راحت می نماید. SSD-75SK700UD فقط یک تلویزیون نیست، بلکه یک مرکز فرماندهی هوشمند برای خانه شماست. سیستم عامل اندروید، دریچه ای به دنیایی از برنامه ها، بازی ها و امکانات آنلاین را برای شما می گشاید.

بعلاوه با اتصال به اینترنت، به راحتی می توانید به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه تان در Netflix بپردازید، بازی های هیجان انگیز را تجربه کنید و یا حتی به وسیله شبکه های اجتماعی با دوستان خود در ارتباط باشید. درگاه های HDMI و USB این تلویزیون، امکان اتصال به دنیایی از دستگاه های دیگر را فراهم می نماید. کنسول بازی، سیستم صوتی، اندروید باکس و هر دستگاه دیگری که فکرش را بکنید، به راحتی به این تلویزیون متصل می شوند و تجربه جدیدی از تفریح را برای شما به نمایش می گذارد. در نهایت باید به پردازنده 4 هسته ای و 8 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه نیز اشاره کنیم. این محصول مجهز به گیرنده داخلی DVBT، که یک گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC است و احتیاج کاربران به خرید جداگانه گیرنده را رفع می نماید. اگرچه SSD-75SK700UD تجربه ای سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد، اما به خاطر داشته باشید که ابعاد بزرگ آن برای فضاهای کوچک مناسب نیست. اگر متراژ خانه شما کمتر از 100 متر است، بهتر است در پی تلویزیونی با ابعاد کوچکتر باشید تا از آسیب به چشمان خود جلوگیری کنید.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • نمایشگر 4K
  • پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
  • رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اعمال دستورات صوتی فارسی
  • سیستم صوتی 2 کاناله خروجی صدای دیجیتال
  • پشتیبانی از Dolby Digital

نکات منفی

  • سیستم عامل اندروید 9 دارد که قدیمی محسوب می گردد.
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتزی که برای اجرا بازی ها مناسب نیست.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK770UD

برترین تلویزیون 65 اینچی اسنوا در بازار

اگر قصد خرید برترین اسنوا در بازار را دارید، مدل SSD-65SK770UD انتخاب بسیار مجذوب کنندهی برای شما در این زمینه محسوب می گردد. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK770UD با طراحی مدرن و بدون فریم خود، نه تنها یک تلویزیون، بلکه یک اثر هنری در دکوراسیون منزل شماست که با تصاویر خیره نماینده 4K خود، شما را به دنیایی از رنگ ها و جزئیات می برد. پنل IPS این تلویزیون با سرعت پاسخگویی بالا و زاویه دید وسیع، تجربه ای روان و بدون محدودیت از تماشای فیلم و سریال را برای شما فراهم می آورد. بعلاوه، فناوری HDR10 با توسعه طیف رنگی، تصاویری با رنگ های زنده و واقعی را برای کاربران به نمایش می گذارد که حس و حال هر صحنه را به طور کامل به افراد القا می نماید. این تلویزیون 65 اینچ اسنوا مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است که امکان دسترسی به انواع اپلیکیشن ها و سرویس های آنلاین را به راحتی فراهم می نماید. این تلویزیون از قابلیت اتصال به اینترنت به وسیله Wi-Fi و پورت های اترنت برخوردار است که امکان مرور وب و استفاده از اپلیکیشن های مختلف را برای کاربران فراهم می نماید.

اسنوا برای این تلویزیون خود 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته تا کاربران برای نصب اپ های مورد احتیاج خود روی تلویزیون فضای کافی را در اختیار داشته باشند. دو بلندگوی تعبیه شده در لبه پایین کابینت پشت تلویزیون با توان کلی خروجی 30 وات، صدایی قدرتمند و واضح را ارائه می دهند که تجربه تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را لذت بخش تر می نماید. اتصال به این تلویزیون نیز به سادگی هرچه تمام تر است. با استفاده از پورت های HDMI و USB می توانید به راحتی فلش مموری، هارد اکسترنال، لپ تاپ و سایر دستگاه ها را به تلویزیون متصل کنید. بعلاوه با فناوری Screen Mirroring می توانید به صورت بی سیم محتوای گوشی هوشمند خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به اشتراک بگذارید. از گیرنده دیجیتال DVB-T2 و سیستم صوتی قدرتمند DBX گرفته تا قابلیت ضبط برنامه ها با PVR و راهنمای الکترونیکی برنامه ها با EPG، همه و همه در این تلویزیون گرد هم آمده اند تا تجربه ای فراموش نشدنی از تماشای تلویزیون را برای شما به همراه بیاورند.

نکات مثبت

  • کیفیت تصویر 4K
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)
  • پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos
  • مجهز به DVB-T2

نکات منفی

  • سیستم عامل اندروید 9 قدیمی است.
  • رفرش ریت حدبیشتر 60 هرتزی برای بازی کردن چندان مناسب نیست.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SQL-55QK800UD

برترین تلویزیون QLED اسنوا با میزان 55 اینچی در بازار

برترین تلویزیون اسنوا آن هم با میزان 55 اینچی، یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین میزان هایی است که کاربران برای استفاده در خانه و یا محل کارشان در پی خرید آن هستند. اگر در پی تلویزیونی هستید که مرزهای واقعیت را در هم بشکند و شما را به دنیایی از رنگ ها و صداهای فوق العاده ببرد، تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SQL-55QK800UD همان چیزی است که در پیش هستید. این شاهکار 55 اینچی با طراحی زیبا و فناوری های پیشرفته، تجربه ای فراموش نشدنی از تماشای تلویزیون را برای شما رقم می زند. با فناوری QLED و کوانتوم دات های این تلویزیون، آماده شوید تا به جشنی از رنگ های زنده و واقعی دعوت شوید. تصاویر با جزئیات فوق العاده و دقت رنگی بی نظیر، شما را در هر صحنه غرق می نمایند. فناوری MEMC این محصول نیز با از بین بردن تاخیر در صحنه های با حرکت سریع، تجربه ای روان و بدون مکث از تماشای فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی را در اختیار شما می گذارد. اما جادوی SQL-55QK800UD تنها به تصاویر محدود نمی گردد.

با سیستم صوتی Dolby Atmos این تلویزیون اسنوا، صدایی سه بعدی و فضایی را تجربه خواهید کرد که شما را در قلب رویدادها قرار می دهد. دو بلندگوی 10 واتی این تلویزیون، صدایی قدرتمند و شفاف را به گوش شما می رسانند و شما را کاملاً در فضای فیلم یا موسیقی غرق می نمایند. SQL-55QK800UD یک تلویزیون هوشمند واقعی است. با سیستم عامل اندروید 11 و امکانات اتصال گسترده از جمله Wi-Fi، HDMI، USB و …، به دنیایی از برنامه ها، بازی ها و محتوای آنلاین دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، این تلویزیون مجهز به 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم است که فضای کافی برای اجرای سریع و بدون نقص اپلیکیشن های مختلف را برای شما فراهم می نماید. این تلویزیون از ورودی موس پشتیبانی می نماید که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی در رابط کاربری و برنامه ها حرکت نمایند. ویژگی دستیار صوتی نیز به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از دستورات صوتی، تلویزیون را کنترل نموده و به اطلاعات یا خدمات مورداحتیاج دسترسی پیدا نمایند. بعلاوه شما می توانید با قابلیت Screen Mirroring و AirPlay، محتوای گوشی یا تبلت خود را به راحتی بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به اشتراک بگذارید. قیمت مناسب این تلویزیون با توجه به امکانات و فناوری های پیشرفته ای که ارائه می دهد، ارزش خرید بالایی دارد.

نکات مثبت

  • کیفیت تصویر 4K
  • سیستم عامل اندروید 11
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • پشتیبانی از قابلیت Screen Mirroring
  • پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی
  • پشتیبانی از تکنولوژی پردازش نور بک لایت
  • پشتیبانی از Dolby Atmos

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی در این رنج قیمتی ندارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK650UDI

برترین تلویزیون ال ای دی 55 اینچی اسنوا در بازار

اسنوا مدل های 55 اینچی خود را در تنوع بسیار زیادی روانه بازار نموده تا کاربران بر اساس بودجه ای که در اختیار دارند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند. مدل SSD-55SK650UDI یک تلویزیون 55 اینچی مقرون به صرفه قیمت تر نسبت به مدل SQL-55QK800UD محسوب می گردد که در عین حال امکانات بسیار مجذوب کنندهی دارد. تصور کنید وارد خانه ای شده اید که در آن تابلویی 55 اینچی از تصاویر 4K خیره نماینده روبروی شما قرار گرفته است. تابلویی که نه تنها ثابت نیست، بلکه شما را به دنیایی از تفریح های هوشمند، رنگ های زنده و صداهای شفاف می برد. این جادوی تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK650UDI است که با پنل IPS پیشرفته و فناوری های بی نظیر خود، به شما یادآور می گردد که برای تماشا تصاویر از تلویزیون لزوماً احتیاجی به پرداخت هزینه های سنگین نخواهید داشت. با رزولوشن 8.3 میلیون پیکسلی و فناوری HLG این تلویزیون اسنوا، خود را برای سفری به دنیای رنگ ها و جزئیات آماده کنید. تصاویر 4K با وضوح فوق العاده و رنگ های غنی و واقعی این محصول، شما را در هر صحنه غرق می نمایند. بعلاوه زاویه دید وسیع 178 درجه به شما این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای در اتاق به تماشای تصاویر با کیفیت عالی بپردازید.

سیستم عامل این تلویزیون به اندروید نسخه 11 تجهیز شده و در داخل بورد اصلی تلویزیون، یک پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی نصب شده تا تلویزیون در اجرای برنامه های مختلف قدرت لازم را داشته باشد. بعلاوه باید اشاره کنیم که در کنار پردازنده چهار هسته ای این تلویزیون، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم نیز در نظر گرفته شده تا کاربران فضای ذخیره سازی کافی برای نصب اپلیکیشن های دلخواه خود را داشته باشند. به لطف پشتیبانی از فناوری HDR در این تلویزیون، رنگ ها با دقت بسیار بالایی به نمایش در می آیند. به طوری که رنگ های سفید با روشنایی بیشتر و رنگ های مشکی از تیرگی بیشتری برخوردار هستند. با سیستم صوتی قدرتمند 20 واتی و پشتیبانی از فناوری های Dolby Digital و Dolby Surround این تلویزیون، خود را برای شنیدن صدایی فراگیر و شفاف آماده کنید. صدای فیلم ها، موسیقی ها و بازی ها با جزئیات فوق العاده به گوش شما می رسند و شما را کاملاً در فضای آن ها غرق می نمایند. در نهایت باید به درگاه های اتصال مختلف این محصول یعنی پورت های USB و HDMI نیز اشاره کنیم که این تلویزیون را به یک گزینه خرید کاملا مجذوب کننده تبدیل نموده اند.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از تصاویر 4K
  • قابلیت ضبط برنامه، ماشین زمان
  • پشتیبانی از HDR
  • سیستم عامل اندروید 11
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • پشتیبانی از Screen Mirroring
  • مجهز به دو بلندگوی 10 واتی
  • تکنولوژی پردازش نور بک لایت

نکات منفی

  • از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می نماید.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SQL-50QK800UD

برترین تلویزیون QLED با میزان 50 اینچی اسنوا در بازار

اگر محیط خانه یا محل کار شما چندان فضای زیادی ندارد، انتخاب برترین تلویزیون QLED با اسنوا می تواند گزینه بسیار منطقی برای شما باشد. این تلویزیون با میزان میانه خود، به راحتی در بیشتر فضاهای خانگی جای می گیرد و دکوراسیون محیط را بهبود می بخشد. فناوری تصویر QLED (Quantum Dot LED) با کیفیت بالای این محصول، رنگ های دقیق و روشن را ارائه می دهد و تصاویر را با کیفیت واقعی و جزئیات بی نظیر به نمایش می گذارد. ویژگی MEMC (Motion Estimation, Motion Compensation) نیز با اضافه کردن فریم های اضافی، حرکتی نرم و بدون لرزش را به تصاویر می بخشد، به ویژه در فیلم ها و برنامه های با رفرش ریت فریم پایین. پنل تصویری VA این تلویزیون، نمایش تصاویر با نسبت کنتراست بالا و زاویه دید گسترده تر را تضمین می نماید. بعلاوه وضوح تصویر 4K و پشتیبانی از فناوری HDR نیز تفاوت های رنگی و روشنایی را ارتقا داده که موجب پخش تصاویر با رنگ های بیشتر، سطوح سیاه بهتر و جزئیات دقیق تر می گردد. از جمله پورت های استفاده شده در این محصول باید به HDMI و USB اشاره نمود.

این تلویزیون با فناوری صوتی پیشرفته Dolby Atmos، فضای صوتی سه بعدی را فراهم نموده و صداها را به طور دقیق در فضا انتقال می دهد تا شما را در تجربه ای عمیق و متمرکز از محتواهای صوتی غوطه ور کند. ویژگی Surround Sound نیز به شما امکان می دهد تا به تجربه ای صوتی با حضور در مرکز عمل محتوا پی ببرید، به طوری که صداهای پشت صحنه، اطراف و جلو با وضوح و مجذوب کنندهیت بالا پخش می شوند. این تلویزیون باکیفیت اسنوا مجهز به یک پردازنده چهار هسته ای است که از سیستم عامل اندروید 11 بهره می برد و به لطف پشتیبانی از 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم، شما می توانید برنامه ها و اپ های دلخواه خود را روی این تلویزیون نصب کنید. بعلاوه کنترلر این محصول از حالت موس پشتیبانی می نماید و دستیار صوتی آن به شما امکان می دهد تا با استفاده از دستورات صوتی، تلویزیون را کنترل کنید. فناوری های DLNA، Screen Mirroring و Airplay نیز به شما امکان می دهند تا محتواهای خود را از دستگاه های دیگر به تلویزیون انتقال دهید و از تجربه ای بزرگ تر در تماشای محتواهای دیجیتال لذت ببرید.

نکات مثبت

  • کیفیت تصویر 4K
  • پنل با حاشیه های نازک
  • سیستم عامل اندروید 11
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • مجهز به گیرنده دیجیتال
  • زاویه دید 178 درجه ای
  • پشتیبانی از تکنولوژی دالبی اتموس
  • پشتیبانی از تکنولوژی پردازش نور بک لایت

نکات منفی

  • کیفیت ساخت خیلی بالایی ندارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UD

برترین تلویزیون ال ای دی 50 اینچی اسنوا در بازار

یکی دیگر از برترین تلویزیون های 50 اینچی اسنوا در بازار می توان به مدل SSD-50SK600UD اشاره نمود که هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم با در خبرنگاران به فروش می رسد. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UD با ابعاد 50 اینچی و طراحی زیبا و مدرن خود، نه تنها چشم نواز است، بلکه با قابلیت های هوشمند و کیفیت تصویر و صدای بی نظیر خود، تجربه ای فراموش نشدنی از تماشای تلویزیون را برای شما رقم می زند. با وضوح 4K Ultra HD و فناوری های پیشرفته تصویری، آماده شوید تا به دنیایی از رنگ ها و جزئیات قدم بگذارید. تصاویر با وضوح فوق العاده و رنگ های زنده و واقعی، چنان شما را در خود جذب می نمایند که احساس می کنید در قلب رویدادها حضور دارید. بعلاوه، با دو بلندگوی قدرتمند و تکنولوژی Dolby Audio، صدایی فراگیر و با کیفیت را تجربه کنید که شما را به طور کامل در فضای فیلم یا موسیقی غرق می نماید.

قابلیت های هوشمند تلویزیون SSD-50SK600UD نیز بسیار چشمگیر است. با سیستم عامل Android TV، کاربران می توانند به راحتی به برنامه های محبوب خود دسترسی پیدا نمایند و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند. پردازنده چهار هسته ای این تلویزیون، عملکردی سریع و روان را تضمین می نماید و انتظارات شما را به برترین شکل ممکن برآورده می سازد. بعلاوه، دستیار صوتی گوگل به کاربران امکان می دهد تا با صدور دستورات صوتی، به راحتی با تلویزیون تعامل داشته باشند. این محصول بعلاوه مجهز به گیرنده دیجیتال DVBT2 بوده تا شما دیگر احتیاج به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشد و به راحتی بتوانید تمامی شبکه های صدا و سیما را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. در نهایت باید به دو پورت USB و سه پورت HDMI این محصول نیز اشاره کنیم.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K
  • پردازنده 4 هسته ای
  • قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی
  • پشتیبانی از 8.3 میلیون پیکسل رنگ
  • زاویه دید 178 درجه ای
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • گاهی اوقات لگ و باگ جزئی دارد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-40NY300D

برترین تلویزیون 40 اینچی اسنوا در بازار

اگر برای خرید برترین تلویزیون اسنوا بودجه کمی دارید، ما به عنوان آخرین گزینه خرید، مدل SLD-40NY300D را به شما معرفی می کنیم که یک تلویزیون 40 اینچی باکیفیت و فوق العاده خوش قیمت در خبرنگاران ست. این تلویزیون مجهز به نمایشگر 40 اینچی از جنس IPS است که از وضوح تصویر Full HD پشتیبانی می نماید و تصاویر را با دقت 1080 × 1920 پیکسلی به کاربران نشان می دهد. تلویزیون اسنوا مدل SLD-40NY300D دارای دو درگاه USB 2.0 است که به شما اجازه می دهد فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به راحتی متصل نموده و از فایل های ذخیره شده در آن ها لذت ببرید. بعلاوه، با وجود پورت HDMI، اتصال به پخش نماینده های صوتی و تصویری دیگر به تلویزیون امکان پذیر است. خوشبختانه این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. طبیعتاً این محصول مالی امکانات سایر تلویزیون های معرفی شده را ندارد و خیلی نمی توان از این بابت گله مند بود.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از رزولوشن FULL HD
  • قیمت مالی
  • مرورگر اینترنت
  • درگاه HDMI
  • پشتیبانی از صدای دالبی
  • مجهز به گیرنده دیجیتال

نکات منفی

  • از تصویر 4K پشتیبانی نمی نماید.
  • امکانات زیادی ندارد.
  • حاشیه های زیاد نمایشگر

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1403 بروزرسانی: 18 مهر 1403 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1521

به "برترین تلویزیون اسنوا؛ دریچه ای به دنیای رنگ ها و هیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تلویزیون اسنوا؛ دریچه ای به دنیای رنگ ها و هیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید