اجرای مصوبه تخفیف صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان تاکید کرد: تمامی شهرداری ها ملزم به اجرای مصوبه تخفیف 50 درصدی صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن هستند.

اجرای مصوبه تخفیف صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن

ارسلان زارع در جلسه شورای مسکن استان گیلان که با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: مقصود از نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت نام تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها صرفا تولید محصولات کشاورزی و صنعتی نیست و در این راستا تولید مسکن هم سهم بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع مسکن همواره جزو انتظار مردم به ویژه جوانان از دولت هاست، اضافه کرد: در دولت های یازدهم و دوازدهم خصوصا طی سالیان اخیر، با اجرای طرح اقدام ملی مسکن به این موضوع توجهی ویژه شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به وجود چالش تامین زمین در گیلان به واسطه موقعیت جغرافیایی و محدودیت های خاص گفت: علیرغم اینکه 70 درصد اراضی گیلان را مراتع و جنگل و مابقی شالیزار، باغ و منطقه ها مسکونی تشکیل می دهد؛ تامین زمین 80 درصد از واحدهای ابلاغی طرح اقدام ملی مسکن، نشان از همراهی مضاعف میان متولیان دارد.

وی به همکاری مستمر و مطلوب دستگاه های خدمات رسان همچون آب و فاضلاب، برق، مخابرات، گاز و دیگر نهادها اشاره و بر ضرورت تداوم همراهی ها تا اتمام پروژه تاکید کرد.

استاندار گیلان همچنین بر لزوم اجرای مصوبه تخفیف 50 درصدی صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی در تمامی شهرداری ها تاکید و اضافه کرد: تلاش ما اینست تا آن دسته از واحدهای تعهد شده که مانعی خارج از دولت نداشته باشد، تا شهریورماه تعیین تکلیف و به اتمام برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 948

به "اجرای مصوبه تخفیف صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مصوبه تخفیف صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید