شروع ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیغام نور از 16 تیر

به گزارش زرین گراف، مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور از برگزاری ترم تابستانی الکترونیکی توسط این دانشگاه اطلاع داد و گفت: ثبت نام دانشجویی ترم تابستانی از 16 لغایت 23 تیرماه انجام خواهد شد.

شروع ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیغام نور از 16 تیر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت که این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه غیر حضوری کشور توانست در زمینه آموزش مجازی و الکترونیکی به نسبت سایر دانشگاه ها شرایط بهتری برای آموزش مجازی بیش از 400 هزار دانشجو را فراهم کند و به نوعی برای سایر دانشگاه ها الگو شد. این دانشگاه همچنین برای اولین بار در کشور تصمیم گرفت که آزمون های خاتمه ترم دانشجویان را به دلیل شیوع کرونا به صورت الکترونیکی برگزار کند.

دراین راستا محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون های خاتمه نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می گردد، گفت: امتحانات خاتمه نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با موضوع مراکز دانشگاه پیغام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می گردد امتحانات دانشگاه که به صورت غیر حضوری از 18 خرداد آغاز شده فردا سه شنبه دهم تیر خاتمه می یابد.

مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور با بیان اینکه در صورتی که بسیاری از دانشگاه ها در زمینه آزمون های خاتمه ترم با مسائل متعددی روبرو شدند و هنوز بسیاری از آنها موانع آزمون های مجازی را رفع نکردند، دانشگاه پیغام نور در اقدامی مهم تصمیم گرفت که ترم تابستانی الکترونیکی و غیرحضوری برگزار کند، از برگزاری ترم تابستانی الکترونیکی توسط این دانشگاه اطلاع داد و گفت: ثبت نام دانشجویی ترم تابستانی دانشگاه از 16 لغایت 23 تیرماه انجام خواهد شد.

همچنین امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور درباره ترم تابستانی الکترونیکی دانشگاه گفت: در این ترم امکان مهمانی دانشجویان دیگر دانشگاه ها در دانشگاه پیغام نور و بالعکس با هدف تسهیل فارغ التحصیلی دانشجویان فراهم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 272

به "شروع ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیغام نور از 16 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیغام نور از 16 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید