کلاس های آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می شود

به گزارش زرین گراف، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای گفت: تمامی فعالیت های آموزشی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399 به شکل مجازی انجام می شود.

کلاس های آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای شیوه برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399 را گفت.

مطابق این اطلاعیه، برنامه ریزی برای برگزاری تمامی دروس نظری و عملی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در این نیمسال با فرض تداوم شرایط کنونی از نظر شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی خواهد بود. بنابراین، تمامی فعالیت های آموزشی دانشگاه به شکل مجازی و با استفاده از سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) انجام می شود.

با توجه به اینکه کلاس های آموزشی تمامی دروس در این نیمسال به صورت مجازی برگزار می شود، امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه وجود دارد. بر این اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیازی به استفاده از خوابگاه ندارند، با رعایت دقیق توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی، می توانند از کتابخانه ها و امکانات آموزشی دانشگاه استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 653

به "کلاس های آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید