دانشگاه علمی و کاربردی در 5 استان کشور روزی 35 هزار ماسک فراوری می نمایند

به گزارش زرین گراف، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه در مبارزه با ویروس کرونا گام برداشته و در 5 استان کشور روزانه به فراوری 35 هزار ماسک می پردازد و به توزیع این محصول به بیمارستان های هر استان اقدام می نمایند.

دانشگاه علمی و کاربردی در 5 استان کشور روزی 35 هزار ماسک فراوری می نمایند

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به اینکه این دانشگاه در 5 استان کشور روزی 35 هزار ماسک فراوری می نماید، گفت: در راستای همکاری با ستاد مقابله با ویروس کرونا این دانشگاه طی برنامه ریزی که انجام داده است، در 5 استان کشور با استفاده از ظرفیت دانشجویی و کارگاه های آموزشی که در اختیار دارد این توانایی را پیدا نموده تا روزانه به فراوری 35 هزار ماسک بپردازد.

5 استان در خط مقدم فراوری ماسک و مواد ضد عفونی

وی اضافه کرد: استا ن های اصفهان، آذربایجان، کرمان، خراسان رضوی و فارس، در حال حاضر به عنوان پایلوت، به فراوری مواد ضد عفونی نماینده و ماسک می پردازد. به طوری که روزانه در مجموع این استان ها تعداد 35 هزار ماسک فراوری می نمایند.

فراوریات استان ها در اختیار بیمارستان ها قرار می گیرد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی توضیح داد: مواد ضد عفونی نماینده و ماسکی که در 5 استان کشور فراوری می گردد با هماهنگی هایی که با وزارت بهداشت اجرا شده است، این فراوریات در اختیار بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت در هر استان قرار می گیرد. این در حالی است که از هفته آینده مواد اولیه فراوری مواد ضد عفونی نماینده و ماسک در اختیار مراکز علمی کاربردی قرار خواهیم داد تا بتواند فراوریات خود را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 104

به "دانشگاه علمی و کاربردی در 5 استان کشور روزی 35 هزار ماسک فراوری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علمی و کاربردی در 5 استان کشور روزی 35 هزار ماسک فراوری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید