آشنایی با جاذبه های گردشگری سیبری

به گزارش زرین گراف، سیبری پر از زیبایی های طبیعی و جادویی هست. کوه های آلتای برای کسانی که عاشق طبیعت هستند، پر از جاذبه است. در این مطلب با سیبری بیشتر آشنا می شوید، همراه ما باشید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری سیبری

با مردم محلی آشنا می شوید

رایج ترین کلیشه درمورد سیبری سرمای شدید و هوای گرفته و مردمی است که هرگز نمی خندند. اما در واقع گردشگری بخش بزرگی از عایدی مردم سیبری است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آن ها به شما یاری خواهند کرد که سفر خوبی داشته باشید.

دوستی با شَمَن ها و هنرمندانجدا از فستیوال های بی شماری که هر سال برگزار می گردد و بازار هایی که به فرهنگ، موسیقی و صنایع دستی بومی اختصاص دارد، روستایی از صنعتگران و هنرمندان وجود دارد. این روستا آسکات نام دارد و ساکنین آن در هماهنگی با طبیعت زندگی می نمایند.

شامبالای افسانه ای را کشف کنیدمساحت کل سیبری قابل مقایسه با مساحت کاناداست که دومین کشور بزرگ جهان است. طبیعت و آب هوای سیبری هم بسیار متنوع است.

منطقه آلتای در بخش جنوبی غرب سیبری واقع شده است که گاهی شامبالا نامیده می گردد. شامبالا یک سرزمین افسانه ای از هارمونی و دانش جهانی است که همه آرزو ها به حقیقت می پیوندند.

در یک هوای منحصر به فرد نفس بکشیدترکیب گیاهان گلدار کمیاب، رطوبت مطلوب و ارتفاع، هوای این منطقه را آنقدر خوب و غنی می نماید که دلتان می خواهد آن را با قاشق بخورید. چشمه های گرم رادون، هوا را بسیار شفابخش می نماید و به همین علت کوه های آلتای اغلب با تفریحگاه های سوئیس مقایسه می گردد.

حیوانات لیست قرمز را با چشمان خودتان ببینیدحیوانات وحش زیادی برای تماشا در سیبری وجود دارد. برای مثال، مارال یک گوزن وحشی قرمز و واقعا باشکوه است که می توانید آن ها را در زیستگاه طبیعی شان ببینید.

از فلات باستانی اوکوک تماشا کنیدزیبایی خیره نماینده این فلات با شما حرف می زند.

از زیبایی رودخانه های سیبری لذت ببریدرودخانه های سیبری، بلندترین رود های روسیه هستند. یکی از رودهای اصلی منطقه آلتای رودخانه کاتون است که حدود 700 کیلومتر طول و پیچ وخم های بسیار زیبایی دارد.

از پل معلق عبور کنیداین رودخانه آنقدر پرسروصدا است که محبورید فریاد بزنید تا کسی صدایتان را بشنود. اگرچه پل امن است، اما هنگام سلفی گرفتن مراقب باشید.

قایقرانی هیجان انگیزمسابقات قایقرانی بین المللی همواره در رودخانه های آلتای برگزار می شوند.

از کوهنوردی و کوهپیمایی در راستا های باورنکردنی لذت ببریدبلندترین کوه منطقه، بلوخا است که 4509 متر ارتفاع دارد. پیدا کردن راهنمایی که شما را هنگام کوهنوردی در آن راهنمایی کند کار سختی نیست.

یک سوارکار حرفه ای شویدسوار بر اسب هم می توانید از معابر کوهستانی بالا روید و سیبری را کشف کنید که مطمئنا تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

طبیعت را تحسین کنیدجاده های پر پیچ و خم در امتداد کوهستان شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

در جشنواره های قومی شرکت کنیدمی توانید در این جشنواره ها تجربه های جدیدی کسب کنید.

صنعتگری یاد بگیریدشما می توانید به روستاییان بپیوندید و با آن ها وقت بگذرانید. تصور کنید زندگی میان شمن ها و هنرمندان چقدر می تواند جالب باشد و می توانید اسراری درمورد گیاهان آلتای یاد بگیرید یا مثلا اینکه چطور کمربند چرمی بسازید.

هدایای مجذوب کننده با خود به خانه بیاوریدمی توانید گیاهان دارویی، طلسم های سنگی، عسل، دانه کاج، حصیر و ظروف سنتی سوغات بگیرید.

پیمی را امتحان کنید می توانید وسایل دست ساز منحصر به فردی مثل چکمه های نمدی زمستانی سیبری به نام پیمی خریداری کنید.

زوایای پنهان جهان را کشف کنید در آلتای چیز های زیادی برای تماشا وجود دارد و شکی نیست با ماجرا های باورنکردنی باز می شد.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1110

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری سیبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری سیبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید