تور برزیل ارزان: 7 ساحل معروف برزیل

به گزارش زرین گراف، سواحل معروف برزیل

برای گردشگرانی که عاشق سواحل وسیع و زیبا هستند و از گشت و گذار در این منطقه ها لذت می برند برزیل یکی از برترین انتخاب هاست. برزیل بزرگ ترین کشور آمریکای جنوبی است و دلایل زیادی برای سفر به این کشور دیدنی وجود دارد. از بازیکنان و تیم های مشهور فوتبلالش گرفته تا جنگل های بارانی آمازون که بخشی از آن در این کشور واقع شده است و بالاخره سواحل معروف برزیل. جدای از این ها فرهنگ برزیل هم چیزی است که افراد زیادی را جذب خود می نماید و به طورکلی برای خیلی ها مجذوب کننده است، برزیلی های انسان هایی خونگرم هستند و خیلی زود صمیمی می شوند؛ غذای این کشور فوق العاده است و فستیوال ها و کارناوال های زیادی در آن برگزار می گردد. در این جا می توانید نگاهی به سواحل دوست داشتنی و شهرهای آن بیندازید، به این بهشت استوایی خوش آمدید.

تور برزیل ارزان: 7 ساحل معروف برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

  • ساحل سانتوس (Santos Beach)

شهر سانتوس قرن هاست که بزرگ ترین شهر بندری سائوپائولو است و به خاطر صادرات قهوه بسیار معروف است البته چند سالی است که این صنعت دیگر به مانند گذشته پر رونق نیست با این حال هنوز هم جهانگرد هایی که قبلا به این شهر سفر نموده اند، آن را به همین موضوع می شناسند. این شهر طولای ترین باغ ساحلی جهان را دارد و یک جای فوق الاعاده برای قدم زدن های صبحگاهی است، در ساعات شلوغی این ساحل واقعا شلوغ می گردد طوری که جای سوزن انداختن نیست.

  • ایها د تینهاره (Ilha de Tinhare)

یکی دیگر از سواحل معروف برزیل در جزیره ای به نام جزیره تینهاره واقع شده است که عیلرغم دور دست بودن جزیره، یکی از محبوب ترین منطقه های ساحلی در بین برزیلی ها و جهانگرد هایی است که به این کشور سفر می نمایند. تینهاره شهر کوچک ولی راحتی است و خیلی راحت در آن می توان یک اقامتگاه ویلایی پیدا کرد و با یک قیمت مناسب در مطنقه های اطراف در یک جای خوب و مجهز اقامت کرد. این جزیره به سواحل شنی سفید رنگ و منطقه ها و منظرههای سبز وحشی اش معروفیت دارد و به انداز ای زیباست که می توان چندین و چند روز را با خیال راحت در آن گشت و گذار کرد و باز هم از آن سیر نشد.

  • پرایا د فورنو (Praia do Forno)

پرایا د فورنو از آن دست روستاهای ساحلی است که خیلی ها آن را به عنوان مرکز تجارت دزدان دریایی می شناسند! بله، زمانی این مطلب درست بود اما امروزه دیگر خبری از این دست صنایع نیست و این دهکده به یک دهکده ماهیگیری تبدیل شده است. این منطقه توانسته به خاطر وجود 20 ساحل غیر عادی و زیبایش رتبه یکی از زیباترین منطقه ها جهان را به دست بیاورد.

  • پرایا د پیپا (Praia de Pipa)

پیپا هم از آن دست روستاهای ماهیگیری است که اولین بار به وسیله موج سواران در سال 1970 کشف شد و به خاطر آب های کریستالی شفاف، دلفین ها و جانوران دریایی و حیات آبی فوق العاده اش مشهور است و همه این ها دست به ست هم داده تا پیپا به یکی از منطقه ها جهانگردی برزیل و ساحل آن به یکی از سواحل معروف برزیل چیزی که امروزه هست تبدیل گردد. امروزه این شهر یکی از تاپ ترین شهرهای ساحلی شمال شرقی برزیل است و برای افرادی که دوست دارند تا علاوه بر لذت بردن از منظرههای فوق العاده مقداری هم با فرهنگ های متنوع و تازه آشنا شوند جایی عالی است.

  • پرایا د کامپچه (Praia do Campeche)

شهر فلوریانوپلیس یکی از مقاصد گردشگری محبوب و پر هوادار برای دوست داران ساحل است و مخصوصا افرادی که به عبارتی عشق ساحل اند و برای تماشا سواحل معروف برزیل می خواهند به این شهر سفر نمایند. دراین شهر چیزی حدود 42 ساحل وجود دارد که یکی از این شهرها در بخش اصلی برزیل و نیم دیگر آن در جزیره سانتا کاتارینا واقع شده است. کامپچه در جنوب شرقی جزیره سانتا کاتارینا قرار گرفته است و یکی از برترین ساحل فلوریانو پلیس محسوب می گردد. این ساحل در بین موج سواران از محبوبیت بالایی برخوردار است و بعلاوه کایت سواران آن را به عنوان یکی از برترین منطقه ها برزیل برای این ورزش می شناسند. این جزیره از جنگل های بارانی و مکان های تماشای غنی است.

  • لوپس مندس (Lopes Mendes)

لوپس مندس یکی از شهرهای ساحلی ریو دوژانیرو است که سال های قبل به عنوان یکی از شهرهای استعماری برزیل شناخته می شد و تا قرن های بعد هم به عنوان یکی از شهرهای قابل سکونت شناخته می شد. در نتیجه این شهر توانست بخش زیادی از فشاری که در اثر توسعه شهر به وجود آمده بود را تعدیل کند. امروزه، این منطقه یکی از تماشای ترین و دست نخورده ترین بقایای جنگل های بارانی در منطقه است و علاوه بر این تعدادی از گونه های جانوری در حال انقراض هم در این منطقه زیست می نمایند که از میان آن ها می توان به جانورانی مثل میمون پشت نقره ای اشاره نمود. در این جزیره هنور هم که هنوز است نه خبری از ماشین و نه خبری از جاده است. این ساحل از سواحل معروف برزیل است که هم استخرهای شنای امنی را در خود جای داده است هم به عنوان بهشتی برای موج سواران شناخته می گردد.

  • جریکواکواراکا (Jericoacoara)

این منطقه که به آن جری هم می گویند در شمالی ترین نقطه برزیل واقع شده است و در پشت دریایی از تپه های شنی قرار گرفته است. اگر در پی یکی از منحصر بفردترین سواحل جهان هستید این انتخابی عالی است پس آن را اصلا از دست ندهید. اگر هم که بخواهید به آن جا برسید مجبورید تا از راستا تپه شنی رد شوید. یکی از زیباترین غروب های خورشیدی که می توانید در ذهنتان متصور شوید را فقط و فقط در این ساحل کمی توانید داشته باشید و لحظه ای که خورشید در پس افق محو می وشد یکی از تماشایی ترین منظره های جهانست که فقط و فقط در این نقطه از برزیل قابل تماشا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1202

به "تور برزیل ارزان: 7 ساحل معروف برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: 7 ساحل معروف برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید