یک محصول تازه چینی در راه بازار ایران، عکس

به گزارش زرین گراف، دیجیاتو نوشت: ونوسیا وی آنلاین در تیپ پلاگین هیبرید، با پسوند DD-i متمایز می گردد. این پسوند نشان دهنده تفاوت این خودرو با تیپ درون سوز وی آنلاین است.

یک محصول تازه چینی در راه بازار ایران، عکس

مکث موتور یکی از شرکت های حاضر در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو بود. این شرکت با محصولات برند چینی ونوسیا در این رویداد حضور داشت که ازجمله آن ها می توان به ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید اشاره نمود. مکث موتور تصمیم دارد تا در جریان دور تازه واردات خودرو به کشور، خودروهای ونوسیا را برای مشتریان ایرانی به ارمغان بیاورد.

ونوسیا وی آنلاین در تیپ پلاگین هیبرید، با پسوند DD-i متمایز می گردد. این پسوند نشان دهنده تفاوت پیشرانه این خودرو با تیپ درون سوز ونوسیا وی آنلاین است. اگر تا به امروز در خصوص برند ونوسیا مطلبی نخوانده اید، باید به شما بگوییم که این برند حاصل جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان در چین است. هدف ونوسیا فراوری خودروهایی با سطح بالاتری از امکانات و تجهیزات است.

معینات فنی ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید

پیشرانه پلاگین هیبریدی ونوسیا وی آنلاین DD-i از ترکیب موتور برقی و موتور بنزینی تشکیل شده است. پیشرانه بنزینی نقش ژنراتور را ایفا می نماید. این پیشرانه از نوع 1.5 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت است که 161 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور آزاد می نماید. این پیشرانه برای فعالیت صحیح به سوخت باکیفیت احتیاج دارد و بایستی در پرکردن باک وی آنلاین پلاگین هیبرید دقت به خرج دهید.

راندمان موتور الکتریکی ونوسیا وی آنلاین DD-i نیز 201 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور اعلام شده است. مطابق انتظار ما، سیستم انتقال قدرت این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو عمل می نماید. پکیج باتری های کراس اوور ونوسیا 18.4 کیلووات ساعت ظرفیت دارد که بردی معادل 110 کیلومتر را برای این خودرو فراهم می نمایند. البته در حالت ترکیبی، پیمایش این خودرو حدود 1300 کیلومتر خواهد بود. مصرف سوخت اندک مزیت خودروهای پلاگین هیبریدی است و مصرف ترکیبی این کراس اوور 4.4 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است.

از آن جایی که با یک خودرو پلاگین هیبریدی روبرو هستیم، قابلیت شارژ برای باتری های این خودرو در نظر گرفته شده است. با استفاده از قابلیت شارژ سریع، ظرفیت باتری های این خودرو طی سی دقیقه به حدود 80 درصد می رسد. با این حال شارژ کامل باتری ها زمان بیشتری احتیاج دارد. بعلاوه شارژ باتری ها با برق شهری پنج ساعت و نیم به طول خواهد انجامید.

تجهیزات و امکانات

مکث موتور هنوز اطلاعات دقیقی را در خصوص قیمت و زمان عرضه ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید اعلام نکرده است. بااین حال امکانات این خودرو معین شده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

سیستم های ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری، کنترل پایداری و کنترل کشش، شش کیسه هوا، دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، مانیتور لمسی با قابلیت چرخش، نورپردازی داخلی، شارژر بی سیم، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کلاستر دیجیتال، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور و باران، صندلی های تنظیم شونده برقی، سقف پانوراما، تریم چرمی کابین و آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1487

به "یک محصول تازه چینی در راه بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک محصول تازه چینی در راه بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید