یادگاری شیخ برای استقلال

به گزارش زرین گراف، شیخ دیاباته یادگاری بزرگی را در پرونده های شکایتی آبی پوشان از خود به جای گذاشت.

یادگاری شیخ برای استقلال

به گزارش باشگاه استقلال، شیخ استقلال با ورودش به جمع آبی پوشان بسیار مفید و موثر به شمار آمد تا جاییکه این بازیکن با مصدومیت های پی در پی شانس حضور در ترکیب استقلالی ها را از دست داد و آن طور که باید به کار آبی ها نیامد.بازیکنی با شخصیتی آرام که با همین آرامش هم در پی شکایت از استقلالی ها رفت.شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش راهی کشورش شد و پشت پرده اقدام به شکایت از آبی های مرکز کرد.

داستان دعوای استقلال و شیخ از همین پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن آغاز شد.مطالباتی که گاها با تعویق آن مرد شیخ آرام را عصبانی کرد.

شکایت این بازیکن از استقلال در حالی به فیفا رسید که در نهایت کمیته شرایط فیفا نامه ای را به باشگاه استقلال ارسال کرد. رای کمیته انضباطی در مورد پرونده این بازیکن در حالی به آبی ها ارسال شد که در آن فیفا به باشگاه استقلال 45 روز فرصت داده بود تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کند تا پنجره این باشگاه تهدید نگردد. شکایت دیاباته از استقلال تهدیدی جدی برای آبی پوشان محسوب شد و آبی ها نباید آن را نادیده می گرفتند.

شیخ دعوایی به ارزش 267 هزار دلار اعلام کرد که با خسارت تاخیریه چیزی حدود 2 برابر این رقم افزایش پیدا می کرد. شیخ استقلال در این شکایت ادعا های زیادی برای دریافت پول از استقلال داشت حال از غرامت گرفته تا انواع پاداش ها و آپشن ها...

تیم حقوقی باشگاه استقلال هم پس از شکایت این بازیکن لایجه و مستندات خود را ارسال کرد تا از منافع این باشگاه دفاع کند.لایجه 41 صفحه ای باشگاه استقلال بابت شکایت شیخ دیاباته طی 2 باربه فیفا ارسال شد تا رای بر اساس مستندات آبی پوشان صادر گردد.

باشگاه استقلال هم پس از پرداختی های نصفه و نیمه در نهایت محکوم شد تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کند. شکایت 537 هزار دلاری شیخ دیاباته بابت مطالبات گذشته اش، با پیگیری باشگاه استقلال منجر به صدور حکم نهایی کمیته شرایط فیفا به مبلغ 175 هزار دلار شد.

ستقلالی ها طی 2 مرحله به وسیله لوایح دفاعیه مستدل و مستند به ادعای بازیکن نامبرده پاسخ داد و از حقوق باشگاه استقلال دفاع کرد که در نهایت کمیته شرایط فیفا با پذیرش استدلال های باشگاه استقلال، این باشگاه را صرفا به مبلغ 175 هزار دلار محکوم کرد.

استقلالی ها با پرداخت مطالبات این بازیکن پرونده شیخ را برای همواره در این باشگاه بسته نگه می دارند و نام او هم در کنار شاکیان این باشگاه به یادگار می ماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1090

به "یادگاری شیخ برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگاری شیخ برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید