کیا موهاوی 2023 معرفی گردید

به گزارش زرین گراف، موهاوی از نظر فنی جزء یکی از قدیمی ترین محصولات کیا بوده است که همچنان فراوری و به بازار عرضه می گردد. این شاسی بلند کره ای برای نخستین بار در سال 2008 میلادی روانه بازار شد و با نام بورگو نیز توانست به بازار آمریکا راه پیدا کند؛ البته حضور این شاسی بلند در بازار آمریکا به علت آمار فروش کم بسیار کوتاه بود، اما این خودرو همچنان در سایر بازارها مانند کره جنوبی عرضه می گردد. کیا در سال 2016 برای موهاوی یک فیس لیفت جزئی را در نظر گرفت و در سال 2019 نیز طراحی داخلی و خارجی آن را طبق کانسپت Masterpiece بازطراحی کرد. در این مقاله ، ما به آنالیز و معرفی کیا موهاوی 2023 می پردازیم.

کیا موهاوی 2023 معرفی گردید

جایگاه های کیا موهاوی 2023

نمای داشبود و فرمان کیا موهاوی 2023

جایگاه جلو کیا موهاوی 2023

قبلی 1 از 3 بعدی

در ژاویه 2022 شاهد هستیم، کیا بار دیگر اسیووی فول سایز موهاوی را در بازار کره جنوبی به روز رسانی نموده است. کیا برای نسخه 2023 موهاوی لوگوی تازه و چند به روز رسانی جزئی را در نظر گرفت؛ البته در گذشته کیا موهاوی در بازار کره جنوبی با لوگو متفاوتی نسبت به سایر محصولات عرضه می شد، اما اکنون روی جلوپنجره موهاوی 2023 لوگوی تازه کیا همچون سایر محصولات این خودروساز به چشم می خورد.

خودروی موهاوی از لحاظ میزان مابین تلوراید و سورنتو قرار گرفته است و به سبب بهره مندی از پلتفرم بدنه روی فریم (BoF)، در حال حاضر به عنوان محکم ترین شاسی بلند کیا به شمار میرود. برای مدل 2023 مهندسان کیا تغییراتی را در شاسی و سیستم تعلیق موهاوی ایجاد کردند تا با کاهش لرزش های داخل خودرو سواری راحت تری را فراهم کند. کیا موهاوی 2023 به پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو مجهز خواهد بود که توان خروجی 253 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. لازم به ذکر است این توان خورجی به واسطه یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو و عقب منتقل می گردد.

کیا موهاوی 2023 دارای پنجره های دوجداره بوده و به همین سبب درون کابین ساکت تر از مدل های قبلی است. از دیگر به روزرسانی های گذشته می توان به کاربرد سیستم یاری ترمز چندمنظوره (MCB) اشاره نمود. این ترمز پس از اولین برخورد به طور اتوماتیک عمل می نماید و از تصادفات بعدی جلوگیری می نماید. برای نمای بیرونی موهاوی هم کیا تریم مشکی براق تازهی را ارائه نموده است که در قسمت هایی مثل قاب جلوپنجره و رینگ ها دیده می گردد.

نمای پشتی کیا موهاوی 2023

نمای جلویی کیا موهاوی 2023

نمای پشنی کیا موهاوی 2023

قبلی 1 از 3 بعدی

کیا موهاوی از تلوراید کمی کوچک تر و از سورنتو کمی بزرگ تر است. بعلاوه از آنجایی که این خودرو روی شاسی نردبانی مستقل ساخته شده باید آن را سرسخت ترین شاسی بلند کیا دانست. کیا موهاوی 2023 در شاسی و سیستم تعلیق تغییراتی را تجربه می نماید تا سواری راحت تری را با کاهش لرزش های خودرو ارائه دهد.

به پیروی از قوانین ملی کره جنوبی موهاوی سال تازه با موتور دیزلی از یک سیستم تازه برای کاهش انتشار گازهای مضر استفاده می نماید. مدل پایه این خودرو حدود 41100 دلار قیمت گذاری شده است. موهاوی گرویتی (Gravity) نیز با قیمت 49 هزار دلار به فروش می رسد.

خرید و فروش و قیمت کیا موهاوی

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1294

به "کیا موهاوی 2023 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا موهاوی 2023 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید