کمترین تعداد قربانی روزانه کرونا در روسیه از اواسط اردیبهشت ماه

به گزارش زرین گراف، آمار جدید شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه نشان داده: موارد روزانه فوت بیماران به کمترین تعداد از تاریخ 15 اردیبهشت ماه رسیده و موارد جدید آلودگی به این عفونت هم کمترین میزان ابتلا از 10 اردیبهشت ماه به اینطرف ثبت شده است.

کمترین تعداد قربانی روزانه کرونا در روسیه از اواسط اردیبهشت ماه

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز (دوشنبه) گزارش داد که تعداد موارد مرگ و میر ناشی از عفونت ویروس کرونا طی یک روز گذشته در این کشور 85 نفر افزایش یافت که کمترین میزان فوت بیماران از تاریخ 4 ماه مه (15 اردیبهشت ماه) تا به امروز است. در مجموع قربانیان کووید-19 در کل دوره شیوع این بیماری در روسیه به 12 هزار و 427 نفر رسیده است.

بر اساس این اطلاعات در 24 ساعت گذشته، 15 بیمار در شهر مسکو، چهار نفر - در مناطق نیژنی نوگوراد و تولا و در مناطق نوواسیبیرسک، مورمانسک، مسکو و در منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک، هر کدام سه بیمار، جان خود را از دست داده است.

این در حالی است که تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در سراسر مناطق روسیه طول روز گذشته بهبود یافته ند، هم 3 هزار و 258 نفر است تا بدین ترتیب، در مجموع 553 هزار و 602 نفر بطور کامر درمان شدند.

میزان بیماران که بهبود یافته اند، بیش از 71 درصد از کل افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه است. در طول یک روز گذشته 379 بیمار در شهر مسکو، 306 نفر - در منطقه سهوردلوفسک، 218 بیمار - در منطقه مسکو، 170 نفر - در منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک و 158 بیمار هم در منطقه کراسنویارسک از بیمارستان ها مرخص شدند.

تعداد افرادی که جدیداً به عفونت ویروس کرونا آلوده شده اند نیز طی یک روز اخیر، 5 هزار و 940 نفر ثبت شده که برای اولین بار از تاریخ 29 آوریل (10 اردیبهشت ماه) است که افزایش روزانه موارد جدید ابتلا به زیر 6000 نفر کاهش یافته است.

بر اساس این اطلاعات، بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به عفونت کووید-19 در 85 منطقه فدرال روسیه به 777 هزار و 486 نفر افزایش یافته است. البته رشد روزانه موارد آلودگی برای سومین روز متوالی است که کمتر از 0.8 درصد باقی مانده است. کمترین نرخ رشد روزانه بیماری هم در مسکو و منطقه مسکو و 0.2 درصد ثبت شده است.

به طور خاص، 578 مورد جدید در شهر مسکو، 236 مورد در منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک، 234 در منطقه سه وردلوفسک، 191 مورد هم در مناطق نیژنی نوگوراد و آلتای مشاهده شده است.

در مجموع ، در حال حاضر در سراسر مناطق فدراسیون روسیه، 211 هزار و 457 نفر در حال ادامه درمان عفونت ویروس کرونا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 312

به "کمترین تعداد قربانی روزانه کرونا در روسیه از اواسط اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین تعداد قربانی روزانه کرونا در روسیه از اواسط اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید