کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری

به گزارش زرین گراف، رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش هشت الی 10 درجه ای دمای هوای استان تا اواخر هفته جاری اطلاع داد.

کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از تبریز،محمد امیدفر رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در مورد آخرین شرایط آب و هوای استان اظهار کرد: از روز دوشنبه تا اوایل روز آدینه، سامانه ناپایداری به منطقه نفوذ خواهد نمود که موجب کاهش محسوس دما و وزش باد، گاهی تا نسبتا شدید خواهد شد.

اوافزود: در بعضی نواحی به ویژه منطقه ارسباران بارش باران نیز پیش بینی می گردد که با توجه به کاهش دما انتظار می رود، اولین برف پاییزی در ارتفاعات استان مشاهده گردد.

اوگفت: از روز آدینه به تدریج با تضعیف سامانه فعلی، دمای هوا به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در مورد دمای تبریز طی 24 ساعت گذشته گفت: طی 24 ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای هوای تبریز به ترتیب 25 و هفت درجه بود که دمای فعلی آن نیز 12 درجه سانتیگراد است.

امیدفر در خاتمه در رابطه با خنک ترین و گرم ترین شهر استان گفت: سراب با دمای دو درجه بالای صفر، خنک ترین و میانه و ملکان با دمای 29 درجه بالای صفر، گرم ترین شهر های استان گزارش شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1044

به "کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8 الی 10 درجه ای دمای هوای آذربایجان شرقی تا اواخر هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید