چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می گردد

به گزارش زرین گراف، با اعزام هیات های تجاری و فناوری ایرانی به کشور روسیه، علاوه بر برگزاری نشست های B2B چهارمین خانه نوآوری ایران در این کشور راه اندازی خواهد شد.

چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، ارتباطات بین المللی یکی از الزامات اولیه در فرآیند بین المللی شدن شرکت ها و صادرات محصولات و خدمات است از این رو حضور در هیات های تجاری بین المللی همیشه از طرف دولت ها مورد حمایت قرار گرفته و بر همین مبنا کریدور نیز بعنوان بازوی اجرایی مرکز در توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، از اعزام و پذیرش هیات های تجاری در راستای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان حمایت می نماید.

پذیرش و اعزام این هیات ها و یا افراد می تواند با اهدافی نظیر توسعه بازار، رصد رقبا و فناوری های مشابه، سرمایه گذاری مشترک؛ آموزش و کسب تجربه در حوزه های مختلف همراه است لذا و بر اساس اختیارات مرکز و در راستای حمایت از صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان، نفوذ و حضور صادراتی در بازارها، افزایش سهم بازار موجود اقدام به اعزام هیات های دانش بنیان به کشورها دیگر می گردد.

در این راستا شرکت های دانش بنیان ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، از 3 تا 5 خرداد ماه امسال برای دومین بار به کشور روسیه اعزام می شوند. نشست های B2B بین شرکت های ایرانی و روسی و افتتاح خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه از برنامه های جنبی این سفر خواهد بود.

پیش تر، خانه نوآوری و فناوری ایران با حضور آقای دکتر ستاری و شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور در کشورهای چین، کنیا و سوریه ایجاد و افتتاح رسمی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 769

به "چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید