پروژه های باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس معین تکلیف شد

به گزارش زرین گراف، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پروژه های باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس معین تکلیف شد.

پروژه های باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس معین تکلیف شد

محمد فرخ زاده گفت: عملیات اجرایی پروژه باغ موزه مشاهیر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد به علت اهمال پیمانکار مدت هاست بصورت جدی دنبال نمی شود که قرار بر معین تکلیف فوری به وسیله میراث فرهنگی استان شد.

وی اضافه نمود: گنجینه امن اشیا تاریخی در زمینی به مساحت 29 هزار متر مربع و موزه منطقه ای فارس با وسعت 20 هزار متر مربع از سال 89 آغاز شده و قرار بر تملک زمین به وسیله راه و شهرسازی استان بوده که بخشی انجام و در این جلسه مقرر شد 6 پلاک ضروری دیگر آن با پیگیری میراث و تملک راه و شهرسازی در اسرع وقت تملک و تحویل پروژه شود.

فرخ زاده اضافه نمود: از سال 97 محدوده پروژه باغ موزه مشاهیر که آن موقع 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشت به بخش خصوصی واگذار شد و سرمایه گذار برای اجرای پروژه اقدام کرد که در حال حاضر 75 درصد و البته با مشکل عدیده عدم انجام تعهدات پیمانکار مطابق قرارداد و عدم معین تکلیف در سال های گذشته به وسیله میراث فرهنگی استان روبرو شد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه هم اکنون موضوع اصلی، عدم تملک به جامانده پلاک های معارض طرح است، از تصمیم گیری برای تهاتر 6 قطعه زمین اطلاع داد و مقرر گشت میراث فرهنگی استان در کمترین زمان ممکن پلاک های معوض را معین و پس از تملک تحویل گیری انجام شود.

وی با اشاره به عزم استان بر اتمام پروژه های نیمه تمام اضافه نمود: این جلسات بصورت مستمر و دوره ای برگزار شده تا روند مسائل موجود در مسیر طرح ها رفع و در اجرای آن تسریع شود و خبرهای خوبی در این باره به مردم شریف فارس اعلام شود.

منبع: همگردی
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1501

به "پروژه های باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس معین تکلیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های باغ موزه مشاهیر و موزه منطقه ای فارس معین تکلیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید