پرداخت 62میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تأسیسات گردشگری اسدآباد

به گزارش زرین گراف، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد گفت: تسهیلات کم بهره روستایی و عشایری به 22 طرح گردشگری و صنایع دستی اسدآباد پرداخت شده است.

پرداخت 62میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تأسیسات گردشگری اسدآباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، کامران اکبری شایگان امروز پنجشنبه 22 خرداد 99 گفت: در مجموع مبلغ 62 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات روستایی و عشایری به این طرح ها پرداخت شده است.

او ادامه داد: از مجموع 22 طرح در حوزه صنایع دستی مبلغ 14 میلیارد و 700 میلیون ریال به 14 طرح در رشته های نقاشی روی سفال (میناکاری)، مبل و منبت، گچ بری و منبت چوب پرداخت شده و در حوزه گردشگری، مبلغ 47 میلیلرد و 600 میلیون ریال به هشت طرح در بخش های اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه سنتی و مجتمع های گردشگری پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد مطرح نمود: با پرداخت این تسهیلات برای 79 نفر به شکل مستقیم و 130 نفر به شکل غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

بعد از اداره جهاد کشاورزی، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد دومین دستگاه برتر در پرداخت تسهیلات بوده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 245

به "پرداخت 62میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تأسیسات گردشگری اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 62میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تأسیسات گردشگری اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید