تور چین: پارک هفت ستاره، پارکی با طبیعت خیره کننده در چین

به گزارش زرین گراف، پارک هفت ستاره چین

گویلین، شهری در جنوب شرقی استان گوانگشی، در جنوب چین است. به علت تعداد زیاد درختان اسمانتوسی که در این شهر رشد می نمایند نام آن را گویلین (به معنی جنگل درختان اسمانتوس) گذاشتند. صخره های کارست این شهر معروفیت جهانی دارد و یکی از مقاصد گردشگری محبوب چین است. می خواهیم درباره پارک هفت ستاره چین صحبت کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

تور چین: پارک هفت ستاره، پارکی با طبیعت خیره کننده در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پارک هفت ستاره (Seven star park) با مساحت بیش از 120 هکتار بزرگ ترین پارک شهر گویلین است. این پارک در کرانه شرقی رودخانه لی واقع شده است و فاصله آن تا شهر گویلین 1.5 کیلومتر است. در پارک هفت ستاره، هفت قله وجود دارد که چهار تای آن قله های کوه پوتو و سه تای آن قله های کوه هلال ماه هستند. موقعیت قرار گرفتن این قله ها طوری است که به شکل صورت فلکی دب اکبر درآمده اند و به همین علت است که به این پارک، هفت ستاره می گویند. این پارک پر از کوه، آب های زلال، جنگل های سنگی، دره های عمیق، حیوانات، گیاهان و آثار فرهنگی باارزش است. پارک از زمان سلسله های سوی (581-618) و تانگ (618-907) اهمیت پیدا نموده است. مهمترین جاذبه های این پارک پل گل، کوه پوتو، غار هفت ستاره، تپه شتر، کوه هلال ماه و جنگل گوای های استل است.

پل گل که در زمان سلسله سونگ (960-1279) ساخته شده قدیمی ترین پل در شهر گویلین است. هر سال در بهار و تابستان این پل پر از گل های زیبا می گردد و به همین دلیل است که به آن پل گل می گویند. در قسمت پایین این پل قوس هایی وجود دارد که انعکاس آن ها در آب همواره - حتی اگر اندازه آب هم تغییر کند- به شکل ماه کامل است.

کوه پوتو که محل عبادت بسیاری از مردم چین است بخش اصلی این پارک می باشد. در این کوه، غارها و عمارت های زیادی وجود دارد که یکی از آن ها غار زانفنگ است که در پای جنوب غربی کوه واقع شده است. اگر از این کوه بالا بروید در وسط راه به عمارت دو طبقه پوتو جینکشه می رسید و در بخش غربی کوه، غار معروف هفت ستاره را می بینید. این غار طاقدیس ها، ناودیس ها و ستون های سنگی بسیاری دارد که به وسیله سنگ آهک به وجود آمده اند.

اگر در سمت راست غار از کوه بالا بروید به قبر سه ژنرال و 800 قهرمان این شهر می رسید، در نوک کوه هم یک جنگل سنگی و دو عمارت وجود دارد. تپه شتر در پشت کوه پوتو واقع شده است و چون شکلی شبیه تنگ داشت، زمانی به هو شان معروف بود. در گذشته فردی از سلسله مینگ بر روی این تپه زندگی می کرد و تعداد زیادی درخت آلو در این محل کاشت. در فصل بهار، شکوفه این درختان به همراه نورهای خورشید در هنگام طلوع و غروب چشم انداز ای رویایی را به وجود می آورد. بر روی این تپه باغ بونسای، باغ وحش گویلین و چای خانه های زیادی وجود دارد. کوه هلال ماه در بخش جنوبی کوه پوتو واقع شده است. در قسمت قوسی کوه، سنگی به شکل هلال ماه را می بینید و به همین علت است که به آن کوه هلال ماه می گویند.

منبع: travelchinaguide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1242

به "تور چین: پارک هفت ستاره، پارکی با طبیعت خیره کننده در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: پارک هفت ستاره، پارکی با طبیعت خیره کننده در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید