ویژگی رای منفی به کامنت در توئیتر جهانی می شود

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، این ویژگی نو هم اکنون در نسخه وب توئیتر ارائه شده و به زودی برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز فراهم می شود.

ویژگی رای منفی به کامنت در توئیتر جهانی می شود

این قابلیت در پلتفرم ردیت نیز وجود دارد و کاربران آن می توانند به راحتی رای های مثبت یا منفی به یک کامنت را ببینند، اما ویژگی نو توئیتر سازوکار مختلفی دارد و تعداد رای های منفی برای بقیه کاربران قابل مشاهده نیست. اما این قابلیت سبب می شود الگوریتم های توئیتر بهتر بتوانند کامنت های مرتبط با پست فرد را شناسایی کنند و در نتیجه آنها را برجسته تر کنند.

به گفته توئیتر آزمایش های اولیه به این پلتفرم کمک کرد به درک بهتری از مواردی دست یابد که کاربران در پاسخ به پست ها به آن رای منفی می دهند. مواردی که رای منفی دریافت کرده بودند، بیشتر شامل پاسخ های اهانت آمیز ، غیر مرتبط یا آنکه جزو هر دو گروه بود.

همچنین این شبکه اجتماعی گفت رای منفی دادن معمول ترین روش کاربران برای معین کردن محتوایی بود که تمایلی به دیدن آن ندارند. در بیانیه توئیتر آمده است: افرادی که ویژگی رای منفی را آزمایش کرده اند، معتقدند قابلیت مذکور کیفیت محاورات آنها در توئیتر را ارتقا می دهد. ما مشتاقیم هنگام عرضه گسترده تر قابلیت، نظر افراد دیگر درباره آن را بدانیم.

عرضه گسترده تر ویژگی نو نشان می دهد احتمالا به صورت قابلیت دائمی در پلتفرم ارائه می شود تا الگوریتم ها را ارتقا دهد و آن را برای کاربران مجذوب کننده تر کند. البته کاربران ابراز نگرانی کرده اند که ممکن است از این ویژگی به طور منفی و برای خاموش کردن دیدگاه های مخالف استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1183

به "ویژگی رای منفی به کامنت در توئیتر جهانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی رای منفی به کامنت در توئیتر جهانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید