هیچ مسئله ای به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/مازندران رئیس سازمان همیاری شهرداری های کشور در آیین بهره برداری از زباله سوز نوشهر که به صورت ویدئوکنفرانسی انجام شد،گفت:هیچ مسئله ای به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست.

هیچ مسئله ای به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مهدی جمالی نژاد در آیین بهره برداری از نیروگاه زباله سوز نوشهر به صورت ویدئو کنفرانسی با اشاره به معضل پسماند در همه شهرهای شمال کشور، اظهار کرد: هیچ مسئله ای به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست و با افتتاح این نیروگاه گام بزرگی در جهت رفع این دغدغه در بخشی از شهرهای شمال کشور برداشته شد.

وی با اشاره به اختصاص یک فایل ویژه به موضوع پسماند در سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور، گفت: مجموعه های غیر دولتی می توانند نقش مهمی در رفع معضل زباله و اجرای پروژه های این چنینی از جمله نیروگاه های زباله سوز داشته باشند و شرکت تی تی اس نیز کار ارزشمندی در این پروژه و سه پروژه دیگر در تهران، ساری و رشت انجام داد.

رئیس سازمان همیاری شهرداری های کشور ابراز امیدواری کرد: فرایند احداث کارخانه های زباله سوز و پسماند در سایر شهرها و استانهای شمالی کشور ادامه یابد.

وی شرح داد: اگر در استان های شمالی کشور هیچ پروژه ای اجرا نشود و تنها به موضوع پسماند پرداخته شود کار بزرگی صورت گرفته است.

جمالی نژاد از زباله به عنوان قصه پرغصه کل کشور یاد کرد و افزود: با اجرای پروژه های این چنینی نه تنها مردم شهرهای شمالی بلکه کل کشور خوشحال خواهند شد زیرا دغدغه همه مردم کشور است.

به گزارش خبرنگاران،نیروگاه زباله سوز نوشهر با ظرفیت 200 تن زباله در روز و تولید 3 مگاوات برق، نخستین نیروگاه زباله سوز شمال کشور است که به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 572

به "هیچ مسئله ای به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید