هر ویلای فول امکاناتی را در کیش اجاره نکنید

به گزارش زرین گراف، همه افراد دوست دارند در طول سفر در جایی اقامت نمایند که با برترین وسایل و امکانات تجهیز شده باشد.

هر ویلای فول امکاناتی را در کیش اجاره نکنید

یکی از این گزینه های اقامتی ویلاهای لوکس هستند که با وسایلی مانند سرویس خواب استاندارد، مبلمان شیک، وسایل آشپزخانه و ظروف پخت وپز و امکاناتی مانند استخر، سونا، پارکینگ اختصاصی، اتاق خواب های متعدد، اینترنت و حیاط با فضای سبز پذیرای مسافران و گردشگران می شوند. مکان هایی که معمولاً برای اجاره آن ها باید متقبل هزینه های سنگین شوید مخصوصاً اگر پای سفر کیش در میان باشد؛ جایی که خودش به تنهایی سفری لوکس محسوب می گردد اما آیا هر ویلای فول امکاناتی ارزش اجاره کردن دارد؟ چه مواردی هستند که در هنگام اجاره ویلا باید در نظر گرفته شوند؟ در این مطلب قصد داریم بگوییم به سراغ چه ویلاهایی نروید؛ حتی اگر فول امکانات باشند.

ویلا های فول امکانات کیش ، رقیب جدی هتل های چند ستاره

جزیره کیش منطقه ای پر از شگفتی و جذابیت است. از منطقه ها تفریحی و گردشگری گرفته تا مکان های اقامتی که در انواع مختلفی ارائه می شوند. یکی از این موارد ویلا های فول امکانات کیش هستند که گردشگران بسیاری را مجذوب خود نموده اند. این ویلاها با امکانات و خدمات متعددی ارائه می گردد بنابراین می توانند رقیب جدی برای هتل های چند ستاره و گران قیمت باشند. به خصوص اینکه مزایای اقامت در ویلاهای مبله بسیار بیش تر از اتاق های کوچک هتل است. به عنوان مثال اگر سفرتان گروهی باشد و بخواهید در هتل اقامت کنید، مجبورید برای هر دو یا سه نفر اتاقی مجزا اجاره نمایید در حالی که با اقامت در ویلا همگی با هم در یک مکان ساکن می شوید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه، حسابی هم خوش می گذرانید.

مزیت دیگر ویلاهای اجاره ای کیش، قرار داشتن آن ها در منطقه ها و محله های مختلف است این موضوع باعث می گردد مسافران و گردشگران بتوانند متناسب با هدفشان از سفر و سلیقه خود، برترین محله را برای اقامت انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما اقامت در محله هایی چون شهرک میرمهنا، شهرک صدف، شهرک ساحلی دامون و شهرک آفتاب است. اگر می خواهید بدانید هر کدام از این شهرها چه ویژگی هایی دارند به خواندن ادامه دهید.

شهرک صدف

شهرک صدف یکی از برترین منطقه ها اقامتی کیش است که هفت فاز مختلف دارد و برترین و لوکس ترین ویلاهای کیش را در خود جای داده است. در فاز 2 این شهرک سینما و پارک اختصاصی وجود دارد که به نوبه خود مزیت مهمی محسوب می گردد. مزیت دیگر شهرک صدف، دسترسی خوب آن به فرودگاه کیش است.

شهرک میرمهنا

یکی دیگر از منطقه ها اقامتی کیش شهرک میرمهنا است که به عنوان قدیمی ترین محله این جزیره شناخته می گردد و در قسمت غربی جزیره واقع شده است. مهم ترین مزیت این شهرک داشتن آپارتمان هایی با متراژ کم و ویلاهایی با قیمت مناسب است.

شهرک ساحلی دامون

اقامت در شهرک ساحلی دامون باعث می گردد تجربه جدیدی از ویلاگردی داشته باشید. در این شهرک ویلاهای بسیار زیبایی وجود دارند که با الهام از سبک های اروپایی ساخته شده اند و بیش تر آن ها دسترسی مستقیم به ساحل دارند. بد نیست بدانید که نرخ اجاره ویلا در این شهرک نیز بالا است و باید برای اقامت در این منطقه حسابی هزینه کنید.

پیشنهادهایی در خصوص اجاره ویلا در کیش، رطوبت ویلاهایی که حسابی می چسبند.

شهرک آفتاب

شهرک آفتاب یکی دیگر از منطقه ها مسکونی کیش است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. مهم ترین مزیت اقامت در این شهرک بهره مندی از فضای سبز گسترده و امکانات شهری خوب است. بیشتر ویلاهای شهرک آفتاب به ساحل هم راه دارند.

برای اجاره ویلا به سراغ چه مکان هایی برویم؟

تا اینجا با مزایا، امکانات و برترین لوکیشن ویلاهای اجاره ای کیش آشنا شدید. اکنون ضروری است تفاوت ویلاهای خوب و بد را بدانید تا به سراغ هر ویلای فول امکاناتی نروید. برای داشتن یک انتخاب خوب باید پس از مشاهده ظواهر و آنالیز امکانات، به مواردی چون امنیت ویلا، بهداشت محیط، قدمت ساختمان، قوانین و مقررات اقامتگاه و دسترسی به مکان های شهری دقت کنید.

شاید الان بگویید ما فقط برای چند روز می خواهیم در کیش ساکن باشیم؛ چرا باید این همه موضوع و مسئله مختلف را آنالیز کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که از کنار این مسائل ساده نگذرید زیرا گاهی همین موارد جزئی باعث بروز چالش های جدی در سفر شده اند. به عنوان مثال اگر یک ویلای فول امکانات دسترسی خوبی به مکان های گردشگری نداشته باشد، علاوه بر اینکه هزینه زیادی برای اجاره ویلا پرداخت نموده اید، مجبورید مبالغ زیادی هم برای حمل ونقل شهری پرداخت کنید.

بعلاوه شرایط آب وهوای کیش و رطوبت دائمی هوا باعث می گردد خانه ها در معرض حمله حشرات قرار داشته باشند. بنابراین صاحبخانه ها باید مکان های اقامتی را سمپاشی کنند تا بهداشت محیط رعایت گردد. حالا شاید بخواهید بگویید ما چطور از راه دور می توانیم تمام این موارد را آنالیز کنیم؟ برای دریافت پاسخ این سوال کافی است به یکی از وب سایت های رزرو آنلاین ویلا مراجعه کنید. تنها با یک کلیک می توانید متوجه زیروبم اقامتگاه خود شوید و برترین ویلا را با مناسب ترین قیمت اجاره نمایید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1396

به "هر ویلای فول امکاناتی را در کیش اجاره نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر ویلای فول امکاناتی را در کیش اجاره نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید