نوه استاد درپور در عصر جدید، استعداد تازه خوانندگی رونمایی شد

به گزارش زرین گراف، عصر جدید در فصل دوم با یک تفاوت نسبت به فصل قبل آغاز شد و این بار همه شرکت کنندگان فصل جدید در مرحله راستی آزمایی هنر و توانمندی خود را برای مخاطب رو می کنند.

نوه استاد درپور در عصر جدید، استعداد تازه خوانندگی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران این شب ها فصل جدید این برنامه بعد از یک بازه چند ماهه نسبت به تابستان دوباره با اجرای احسان علیخانی و از شبکه سوم سیما روی آنتن رفته است. حدود 12 هزار ویدئو به این برنامه رسیده است و حالا شرکت کنندگان فصل جدید این مسابقه استعدادیابی در برنامه حضور یافته اند تا شانس خود را امتحان کنند.

یکی از ویژگی های عصر جدید در دو قسمتی که روی آنتن رفته است حضور زیاد شرکت کنندگان از مناطق مختلف کشور است که به وضوح در معرفی خود افراد و حتی در بیان و ظرفیت استعدادهایی که ارائه می کنند دیده می شود.

از دیگر ویژگی های فصل جدید حضور تعداد زیادی از علاقمندان به مهارت خوانندگی است. شاید توجه به پارسا خائف و استعداد و هنرنمایی او در فصل قبلی برنامه در این اقبال به خوانندگی بی تاثیر نباشد. به ویژه که در همین دو قسمت چندین نفر از متقاضیان برای حضور در عصر جدید نوجوانان و جوانان کم سن و سالی بودند که دوست داشتند خود را در این عرصه بیازمایند.

یک اتفاق ویژه در برنامه هم که شب گذشته رقم خورد حضور خانواده نورمحمد درپور در این برنامه بود و آواز خوانی نوه وی در عصر جدید که می تواند جزو استعدادهای درخشان فصل جدید باشد. محمد درپور نوازنده مطرح دوتار شهرستان تربت جام است که سال 93 درگذشت و حالا نوه نوجوان او به عنوان خواننده در فصل دوم عصر جدید حضور یافته است.

غیر از بخش خوانندگی، عرصه های دیگری از جمله بازیگری، استندآپ کمدی، شعبده بازی از دیگر مهارت هایی بودند که با اقبال متقاضیان برای حضور در عصر جدید روبرو شده است.

داور اصلی این دور از برنامه های راستی آزمایی خود علیخانی است و هر بار در کنار او مربیان باشگاه مهارت و دیگر همراهانی که در بخش های مختلف برنامه شرکت کنندگان را در بخش آموزشی همراهی می کردند حضور دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 6

به "نوه استاد درپور در عصر جدید، استعداد تازه خوانندگی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوه استاد درپور در عصر جدید، استعداد تازه خوانندگی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید