نهر دالیان مارماریس (تور ارزان ترکیه)

به گزارش زرین گراف، در این مقاله از مجموعه مقالات بخش جاهای دیدنی ایران سفری به مارماریس خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام نهر دالیان را مورد آنالیز قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

نهر دالیان مارماریس (تور ارزان ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مارماریس یکی از شهرهای ساحلی در دریای مدیترانه و اژه است که به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص، طبیعت فوق العاده زیبایی دارد. این شهر بندری در جنوب غرب ترکیه و استان موغله واقع شده است. مارماریس شهری قدیمی است و قدمت آن به 6 قرن قبل از میلاد مسیح می رسد

تماشای های مارماریس گردشگران را مسحور می نماید و آن ها را به سمت خود می کشاند. در سال های اخیر تور مارماریس از بین انواع تورهای ترکیه، هواداران خاص خود را پیدا نموده و این شهر در میان گردشگران ایرانی شناخته شده است.

این شهر دو لنگرگاه اصلی و بنادر متعددی دارد و مرکز کشتی رانی و غواصی محسوب می گردد. برترین تماشای های این شهر براساس رتبه کاربران سایت تریپ ادوایزر شامل مارماریس مارینا (Marmaris Marina)، منطقه و نهر دالیان (Dalyan Nehri)، جزیره سدیر (Sedir Island) که با نام جزیره کلئوپاترا (Cleopatra Island) هم شناخته می گردد، فواره های رقصان و موزه مارماریس (Marmaris museum) است.

در نهر دالیان (Dalyan Nehri) شنا کنید، یا برای بازدید از مقبره های حکاکی شده مشهور در اطراف کوه ها، با قایق در این رود به گشت و گذار بپردازید. از رودخانه می توانید به تماشای حیات وحش از جمله حواصیل (پرندگانی که گردن و پای درازی دارند)، مرغ ماهی خوار سفید و قره غاز بنشینید. با سوار شدن بر قایق از تماشای رودخانه زیبا لذت ببرید و از ساحل لاک پشت تماشا کنید. این منطقه یکی از منطقه ها تاریخی مارماریس محسوب می گردد و دولت ترکیه به خوبی از آن محافظت می نماید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1322

به "نهر دالیان مارماریس (تور ارزان ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهر دالیان مارماریس (تور ارزان ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید