مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لنز چشمی هوشمند تا رکورد نو برند هواوی

به گزارش زرین گراف، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لنز چشمی هوشمند تا رکورد نو برند هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد محدودیت ها و مسائل هواوی و ایالات متحده اثر چندانی نداشته و برند هواوی پیروز شده در عرض یک ماه 2 میلیون نسخه از نوا5 را به فروش برساند. رکوردی فوق العاده برای برند چینی و پر مدعای هواوی.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از تحلیلگران شرکت اپل پیشبینی نموده اند که تا سال 2020 شاهد رونمایی از سه آیفون 5G خواهیم بود. این پیشبینی حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییراتی چشمگیر در فعالیت های شرکت اپل خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جام دنیای فورتنایت که صدها نفر را از سراسر دنیا برای رقابت در بخش های گروهی و انفرادی به خود جذب نموده بود در شرایطی به خاتمه رسید که یک نوجوان 16 ساله آمریکایی برنده این رقابت ها شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی نوبیا Z20 در تاریخ 8 آگوست برابر با 17 مرداد ماه معرفی می گردد و اکنون در نو ترین نشست خبری شرکت ZTE اطلاعاتی نو از این گوشی به مخاطبان ارائه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از زمانی که ربات انسان نمای ناسا موسوم به Valkyrie معرفی شده است، وظایف زیادی برای این ربات تعریف شده که شامل طراحی، نگهداری و حفاظت از تجهیزات ناسا می گردد اما به نظر می رسد یکی از مهمترین وظایف این ربات طراحی پایگاه مریخ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1365

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لنز چشمی هوشمند تا رکورد نو برند هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لنز چشمی هوشمند تا رکورد نو برند هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید