ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 دردو روز اول هفته جاری

به گزارش زرین گراف، تهران (پانا) - استاندار تهران مصوبه ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در روزهای شنبه و یکشنبه در تهران را ابلاغ کرد.

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 دردو روز اول هفته جاری

انوشیروان محسنی بندپی در تشریح ابلاغ ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 20 الی 4 بامداد گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 الی 4 بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده همزمان با شب یلدا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: شرایط استان تهران به لحاظ بیماری کرونا به شدت ناپایدار است و همانطور که بارها گفته شده شرایط نارنجی در استان تهران به لحاظ نزدیکی و پیوستگی شهرهای این استان به منزله شرایط قرمز است لذا باردیگر از شهروندان فهیم استان تهران درخواست می کنم تا همانند دیگر آیین های ملی نظیر روز 13فروردین که با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در منازل خود ماندند این بار نیز در دو روز منتهی به شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو یاریگر ما در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا باشند.

به گزارش سایت استانداری، وی ادامه داد: بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذرماه، اصناف از ساعت 18 تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت 20 تا 4 بامداد ممنوع گردد و این مصوبه به دستگاه های ذیربط در استان تهران ابلاغ شد و در روزهای فوق عملیاتی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 582

به "ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 دردو روز اول هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 دردو روز اول هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید