مقاله: چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم

به گزارش زرین گراف، کشتی ها تنها یک دلار برای رساندن مسافر از هر مسیری به سمت فرودگاه می گیرند و در بیشتر مواقع این کشتی ها برای حمل و نقل گردشگران قابل دسترس هستند. اگرچه این کشتی ها کندتر از قایق های موتوری هستند اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما به جای پرداخت 175 دلار بابت قایق موتوری، تنها یک دلار برای سفر کوتاه خود هزینه می کنید.

مقاله: چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم

با توجه به موارد گفته شده و در نظر دریافت تمامی جنبه ها اعم از بلیط ارزان هواپیما، محل اقامت، هزینه خورد و خوراک و حمل و نقل، سفری کم هزینه و بیادماندنی را برای شما آرزو نموده و امیدواریم لحظات شیرین و خاطره انگیزی را در این جزایر رویایی تجربه کنید.

برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل بهتر است از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید. حمل و نقل در جزیره مالدیو تا حدود زیادی پرهزینه بوده و وسایل نقلیه عمومی می تواند تا حد زیادی از این هزینه ها بکاهد. اما خبر خوبی که می توان به خریداران بلیط هواپیما مالدیو داد این است که با استفاده از کشتی قادر خواهید بود تا صدها دلار در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

این هتل که فاصله چندانی با دریا ندارد دارای پنت هاوسی عظیم می باشد که مشرف به دریا بوده و رایحه لطیف دریا را به مشام خریداران بلیط هواپیما مالدیو می رساند. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی و در زمان بسیار کمی به ساحل بروید و از زیبایی های آن هنگام طلوع و غروب آفتاب لذت ببرید.

منبع مقاله: چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1037

به "مقاله: چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید