مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی

به گزارش زرین گراف، درب های سنتی متعلق به گذشته هستند. امروزه مراکز و کسب و کارها از درب های اتوماتیک بهره می برند. درب های اتوماتیک راهی را برای صاحبان مشاغل فراهم می نمایند تا بسیاری از مسائل رایج درب های سنتی را حل نمایند. مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی بسیار است. در این مقاله سعی می کنیم به پاره ای از آنها اشاره کنیم. با ما همراه شوید.

مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی

درب اتوماتیک چیست؟

قبل از هر چیز به تعریف کلی درب اتوماتیک می پردازیم. درب اتوماتیک در جامع ترین تعریف خود به درهایی گفته می شود که فرد یا شیء نزدیک شده را تشخیص داده و با ورود و خروج فرد باز و بسته می شود. سیستم های درب اتوماتیک اولین بار در سال 1954 اختراع شدند. در سال 1960، اولین تجارت درب اتوماتیک کشویی شروع شد.

از آن موقع، به علت مزایای درب های اتوماتیک این محصولات اغلب در مکان هایی مانند ورودی آپارتمان، ورودی ادارات دولتی، محل کار و ورودی مراکز خرید استفاده می شود. سیستم های درب اتوماتیک نام کلی درب هایی است که تقریبا در هر ساختمانی قابل استفاده بوده و به لطف سنسور درب اتوماتیک باز و بسته می شوند.

ایجاد راحتی در ورود و خروج

وقت آن است که در هر ورودی و خروجی، مشتریان خود را از زحمت فشار و کشیدن درب راحت کنید. اجازه دهید درب های اتوماتیک حضور مشتریان شما را در جلوی درب شما تشخیص دهند. بگذارید هر خروجی از درهای شما چشمگیر باشد. با نصب درب های اتوماتیک در محل کار خود یک رفتار لوکس را به مشتریان خود ارائه می دهید. در ادامه به بعضی از مزایای درب های اتوماتیک می پردازیم.

مزایای درب های اتوماتیک

دسترسی آسان تر برای مشتریان شما - از مزایای درب های اتوماتیک ایجاد سهولت در رفت و آمد کاربران است. نصب درب های اتوماتیک دسترسی به فروشگاه شما را برای مشتریان به خصوص سالمندان و معلولان بسیار آسان تر می نماید. درب های سنتی دسترسی بدون یاری را برای کاربران ناتوان تقریباً غیرممکن می نمایند، برای آسان تر کردن این کار، نصب درب های اتوماتیک را در نظر بگیرید.

صرفه جویی در مصرف انرژی - درباره مزایای جک درب برقی می توان اذعان کرد که درهای اتوماتیک تنظیم دمای داخل ساختمان را برای واحد AC کسب و کار شما آسان می نماید. درهای سنتی می توانند جریان هوا را نشت نمایند و منجر به عملکرد ضعیف سرمایش/گرمایش شوند. نصب درب های اتوماتیک یک راه عالی برای حل این مشکل است.

مشتریان بیشتری به دست آورید - از مزایای درب های اتوماتیک می توان به رونق کسب و کار و افزایش فروش اشاره نمود. درب های اتوماتیک یک ویژگی ایجاد می نمایند، زیبایی ظاهری را بهبود می بخشند، کسب و کار شما را به راحتی قابل مشاهده نموده و کسب و کار شما را برای بازدید بسیار مجذوب کننده تر می نماید.

عملکرد بدون سر و صدا - نصب درب های اتوماتیک از صدای جیرجیر هنگام باز و بسته شدن درها جلوگیری می نماید.

مصرف فضای کمتر - از مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی اشغال کردن فضای کمتر است. درب های لولایی سنتی، فضای بیشتری را اشغال می نمایند.

محیطی بهداشتی را فراهم می نماید - نصب درب های اتوماتیک محیطی عاری از گرد و غبار را ایجاد می نماید. از مزایای درب های اتوماتیک در دوران کرونا عدم احتیاج به تماس با درب برای داخل و خارج شدن و در نتیجه حفظ بهداشت و سلامت فرد و جامعه است.

مقاوم در برابر شرایط جوی- از مزایای درب های اتوماتیک مقاومت آن در شرایط جوی، ضربه و خراش است. مواد مورد استفاده در مدل های درب اتوماتیک که در فضای باز قرار دارند در شرایط آب و هوایی مانند باران و برف به خوبی کار می نمایند.

باکیفیت و بادوام- موادی که به عنوان رنگ در درب های اتوماتیک استفاده می شود، موادی با کیفیت و بادوام هستند که در قسمت بیرونی به کار می فرایند. بنابراین بدون رنگ پریدگی، ریختن و پوسته شدن استفاده می شوند.

تنوع رنگ- از مزایای درب های اتوماتیک امکان سفارش رنگ مورد نظر است. جدا از رنگ های کلاسیک درب، رنگ های مورد نظر کاربر در سیستم درب اتوماتیک به کار برده می شود.

برای خرید انواع درب برقی، درب اتوماتیک برقی، سایبان اتوماتیک و… با زیبادور تماس حاصل فرمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1065

به "مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید