محدودیت گردشگری در یک سوم از کل کشورهای دنیا

به گزارش زرین گراف، یک سوم از کل کشورهای دنیا برای گردشگری بین المللی بسته شده اند.

محدودیت گردشگری در یک سوم از کل کشورهای دنیا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، آخرین داده های سازمان دنیای گردشگری سازمان ملل متحد(UNWTO) نشان داد که 32 درصد از مقاصد در سراسر دنیا، در مجموع 69 مورد به دلیل همه گیری کرونا اکنون برای گردشگری دنیای بسته شده اند.

از این تعداد، تقریباً 38 مقصد برای 40 هفته کاملاً بسته شده اند و هنوز 34 درصد از کل مقاصد موقتا به روی گردشگران بین المللی بسته است. بر اساس گزارش UNWTO، جهش های جدید ویروس Covid-19 بسیاری از دولت ها را وادار نموده است در کوشش های خود جهت کاهش محدودیت های سفرو ممنوعیت کامل گردشگران در آسیا و کشورهای اقیانوسیه و اروپا تجدیدنظر نمایند.

این سازمان گفت که محدودیت های سفر برای محدود کردن شیوع ویروس اعمال شده است. در حالی که برای احیای مجدد دنیاگردی کوشش می کنیم، باید تشخیص دهیم که محدودیت ها تنها بخشی از راه چاره هستند.

کاربرد آنها باید بر اساس آخرین داده ها و تجزیه و تحلیل ها باشد و مورد بازبینی مداوم قرار گیرد تا امکان آغاز مجدد ایمن و مسئولانه بخش گردشگری که میلیون ها شغل وابسته به آن هستند، فراهم گردد.

در این گزارش آمده است که اختلافات منطقه ای در رابطه با محدودیت های سفر همچنان وجود دارد. از 69 مقصدی که مرزها را برای گردشگران بسته است، 30 مورد در آسیا و اقیانوسیه، 15 مورد در اروپا، 11 مورد در آفریقا، 10 مورد در قاره آمریکا و سه مورد در خاورمیانه است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 725

به "محدودیت گردشگری در یک سوم از کل کشورهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت گردشگری در یک سوم از کل کشورهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید