قیمت خودروهای رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه

به گزارش زرین گراف، قیمت رانا پلاس بدون تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته روی قیمت سطح 300 میلیون تومان متوقف شد تا نشان دهد پس از 31 روز همچنان تمایلی به تغییر کانال ندارد. البته رانا پلاس در نخستین روز معاملاتی هفته جاری رشد 5 میلیون تومانی را به ثبت رساند، اما این افزایش دوامی نداشت و این سدان در روز سه شنبه، 18 مرداد با افت پنج میلیون تومانی به سر جای پیشین خود یعنی کانال 300 میلیون تومان بازگشت.

قیمت خودروهای رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه

به گزارش خبرنگاران، البته این بدان معنا نیست که رانا پلاس کل امسال را بدون تغییر پشت سر گذاشته باشد. در واقع این سدان در ابتدای امسال 271 میلیون قیمت داشت و حالا با گذشت 5 ماه رشد 29 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. در اواخر بهمن ماه سال گذشته نیز رانا پلاس 269 میلیون تومان خرید و فروش می شد.

اختلاف قیمت بازار و کارخانه رانا پلاس نیز 85 میلیون تومان است. در واقع ایران خودرو در حال حاضر این سدان را به قیمت 214 میلیون و 898 هزار تومان به فروش می رساند، که 85 میلیون و 102 هزار تومان کمتر از بازار این خودرو است.

قیمت بازار و کارخانه رانا پلاس سقف شیشه ای

قیمت رانا پلاس سقف شیشه ای نیز در بازار امروز بدون تغییر باقی ماند و روی سطح 330 میلیون تومان ایستادگی کرد. این محصول پرطرفدار آبی پوشان جاده مخصوص، هفته جاری را هم با قیمت 330 میلیون تومان شروع کرد و حالا هفته را بدون تغییر به سرانجام رسانده است.

رانا پلاس سقف شیشه ای امسال را هم با قیمت 323 میلیون تومان شروع کرد و حالا افزایش 7 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

تفاوت قیمت این خودرو در بازار و کارخانه نیز 101 میلیون تومان است. بدین شکل که کارخانه رانا پلاس سقف شیشه ای را به قیمت 228 میلیون و 410 هزار تومان به فروش می رساند، اما به محض ورودش به بازار با رشد قیمتی 101 میلیون و 590 هزار تومانی روبرو می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1307

به "قیمت خودروهای رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروهای رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید