قهرمان کشتی دنیا به تیم و مردم شهر خود پشت کرد!

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران، هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران درباره آخرین شرایط این تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر گفت: از آنجا که ما تیم مستقلی هستیم هم باید در وسط تشک و هم بیرون از تشک مبارزه کنیم. درست است به این موضوع که کشتی گیرانمان بد عهدی می نمایند عادت نموده ایم اما واقعاً این اتفاقات در ورزشی چون کشتی رسم قشنگی نیست.

قهرمان کشتی دنیا به تیم و مردم شهر خود پشت کرد!

حبیبی بابیان اینکه آمادگی هر اتفاقی را داشتیم و داریم توضیح داد: سال گذشته به علت اتفاقات عجیبی در مرحله نهایی نتوانستیم قهرمان شویم، اما سال جاری برنامه دقیقی داریم و فقط به کسب جام قهرمانی می اندیشیم. شک نکنید یک پای فینال و قهرمان لیگ برتر ما هستیم.

وی اضافه نمود: از روز 7 آذرماه اردوی تیم در تهران دنبال می گردد و هم اکنون شرایط بسیار خوبی داریم، علی رغم اتفاقاتی که افتاد اما برای قهرمانی مصمم هستیم.

عنوان دار کشتی آسیا در مورد اخراج کامران قاسم پور قهرمان دنیا نیز گفت: قاسم پور از ابتدای لیگ به علت عدم همکاری و نارضایتی مربیان و بعلاوه انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه نهایی آن هم بدون علت، از فهرست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواستار شده است.

حبیبی اظهار داشت: باشگاه صنایع پزشک معتمد داشت و اخلاق حرفه ای حکم می کرد کامران قاسم پور قبل از آنکه مصدومیتش را رسانه ای کند موضوع را با کادر فنی در میان می گذاشت، اما متأسفانه کشتی گیری که قهرمان دنیا است در مرام پهلوانی نمره قبولی نگرفت و به تیم شهرش و مردم جویبار در این شرایط حساس پُشت کرد.

مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در سرانجام عنوان نمود: عدم حضور کامران قاسم پور هرچند مشکلاتی را به وجود آورد اما شانس ما را برای قهرمانی کم نمی کند و شیرینی موفقیت در لیگ برتر به رغم کارشکنی هایی که اجرا شده بیشتر هم خواهد بود.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز 19 آذرماه در سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار گردد. در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل و بعلاوه تیم صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1111

به "قهرمان کشتی دنیا به تیم و مردم شهر خود پشت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی دنیا به تیم و مردم شهر خود پشت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید