قلی پور: سجادی شناخت خوبی از ووشو دارد، ملاقات مثبتی با وزیر داشتیم

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی روز شنبه میزبان حمیدرضا قلی پور سرگروه سابق تیم ملی ووشو، شهربانو منصوریان و محسن احمدی دو عضو پیشین تیم ملی با عناوین متعدد جهانی و قاره ای بود.

قلی پور: سجادی شناخت خوبی از ووشو دارد، ملاقات مثبتی با وزیر داشتیم

قلی پور در خصوص این جلسه به خبرنگاران گفت: پس از هماهنگی های صورت گرفته به همراه دو عضو دیگر تیم ملی برای ملاقات وزیر ورزش و جوانان به دفتر ایشان رفتیم. به هر حال دکتر سجادی اولین وزیر ورزش است که برخواسته از دل ورزش بوده و با سبقه روشن علمی و سوابق درخشان در تیم ملی دوومیدانی و کسب مدال های با ارزش، به قولی خاک خورده ورزش است و می داند مشکل ورزش چیست و کجاست.

وی ادامه داد: برای عرض تبریک به دفتر وزیر رفتیم ولی واقعاً از استقبال ایشان و اطلاعاتی که از ووشو بخصوص ما سه ملی پوش داشت، شگفت زده شدیم. ایشان به خوبی و با دقت نظر بالا صحبت های ما را شنید و در کل ملاقات خوب و مثبتی با ایشان داشتیم.

قهرمان سابق ووشو جهان در خصوص شرایط خود نیز گفت: روزانه دو نوبت تمرین می کنم و شرایط بدنی خیلی خوبی دارم. قرار بود سه شنبه گذشته در روسیه مبارزه کنم که به علت شرایط خاص کرونا در این کشور، مسابقات لغو و 20 رو به تعویق افتاد. البته هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

قلی پور در انتها گفت: تا به امروز سه مبارزه حرفه ای داشته ام که در هر سه مبارزه پیروز شده ام. برای چهارمین مبارزه به زودی راهی روسیه خواهم شد و قصد دارم به شکل جدی تری کار حرفه ای را پیگیری کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1069

به "قلی پور: سجادی شناخت خوبی از ووشو دارد، ملاقات مثبتی با وزیر داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی پور: سجادی شناخت خوبی از ووشو دارد، ملاقات مثبتی با وزیر داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید