فروش کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی کم است

به گزارش زرین گراف، کامبیز ابراهیم زاده، مسئول انتشارات میژو در مهاباد، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی اولین تجربه ما در شرکت در یک نمایشگاه مجازی است، گفت: نبود تبلیغات و آشنا نبودن مخاطبان با ساز و کار نمایشگاه، باعث شده که من در عرض 3 روز این نمایشگاه فقط یک عنوان کتاب بفروشم!

فروش کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی کم است

وی اضافه کرد: نمایشگاه فیزیکی کتاب به علت لمس کردن کتاب مورد نظر و از نزدیک رویت کردن آن بهتر از فروش مجازی است و تنها با تماشا جلد و قیمت روی آن، نمی توان کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خرید کرد.

ابراهیم زاده بیان نمود: انتشارات میژو مهاباد با 8 عنوان و 400 جلد کتاب در حوزه حقوق بین الملل، تاریخ و 3 کتاب فرهنگ لغت انگلیسی و کُردی در نمایشگاه مجازی کتاب شرکت نموده است.

وی اضافه کرد: کتاب فرهنگ لغت حقوقی از 1044 صفحه تشکیل شده و بیش از 20 هزار لغت حقوقی انگلیسی به زبان کُردی در آن وجود دارد.

مسئول انتشارات میژو در مهاباد ادامه داد: بنده با توجه به اینکه دارای مدرک کارشناسی ارشد دامپروری و ارشد حقوق و دکتری در دانشگاه گلاسکو اسکاتلند در رشته حقوق بین الملل هستم، ولی 3 سال به علت عدم حمایت ارگان های مروبطه در شغل آشپزی فعالیت می کردم!

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1196

به "فروش کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش کتاب در نمایشگاه مجازی آذربایجان غربی کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید