سیاره سبز دبی بزرگترین سیاره سبز جهان، تصاویر

به گزارش زرین گراف، سیاره سبز دبی در کنار باغ گل دبی، کپیتال گیت، مسجد جمیرا دبی، دهکده جهانی دبی و مرکز خرید ابن بطوطه دبی از جمله جاهای دیدنی این شهر به شمار می آید.

سیاره سبز دبی بزرگترین سیاره سبز جهان، تصاویر

کاوش درون بزرگترین سیاره سبز ساخته شده در دبی که مملو از گیاهان با بیش از 3000 گونه گیاهی و حیوانات سیاره زمین و مشاهده بزرگترین درخت مصنوعی دنیا با ارتفاع 25 متر در شهر دبی در کنار اتوبان شیخ زاید به دیگر جاذبه های توریستی دبی اضافه شد.

در این سیاره شرکت Meraas سازنده آن سعی نموده نمونه کوچکی از اکوسیستم سیاره زمین را به بازدید کنندگان نشان دهد سیاره سبز ارائه بی نظیر به دوستداران طبیعت و کاوش در اعماق طبیعت دنیا در الگوی کوچک میباشد .

آکواریوم سیاره سبز

وقتی در داخل این سیاره زیبا قدم می زنید در گوشه و کنار آن آکواریوم هایی را می بینید که محلی برای نمایش و زندگی خزندگان و انواع مورچه ها هستند. اما شاید زیباترین جانورانی که می توانید در این آکواریوم ببینید پرندگان باشند، پرندگانی رنگارنگ و زیبا که در جای جای این جنگل از شاخه ای به شاخه دیگر پرواز می کنند.

از دیگر جانوران خاص این سیاره جوجه تیغی ها می باشند آن ها حیواناتی شبانه هستند و اگر می خواهید آن ها را سرحال ببینید بهترین زمان برای دیدن آن ها بعد از ساعت 6 عصر است.

خزندگان در سیاره سبز

کوروکودیل، سوسمار و مارهای سبز از دیگر موجودات این محل هستند. در این جنگل می توانید کوالا، خرس های درختی تنبل را ببینید که با این که می توانند آزادانه در طبیعت اطراف گشت و گذارکنند اما بیشتر وقت ها بر روی شاخه درختان لم داده اند.

سیاره سبز دارای نمایش 360 درجه از مناطق اطراف خود میباشد و یک منطقه بازی های آبی برای بچه ها در مقابل ساحل JBR میباشد..سیاره سبز دبی Green Planet در ساحل جمیرا از 10 صبح تا 10 شب برای علاقمندان باز است.همچنین این سیاره دارای پارکینگ برای بازدید کنندگان میباشد ولی اجازه ورود حیوانات به درون این مکان داده نمیشود.

سیاره سبز دبی را باید یکی از بزرگترین جنگل های مصنوعی دنیا دانست، به طوری که نزدیک به سه هزار گونه گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. بله، اینجا حیوانات متعددی نیز زندگی می کنند تا بیش از پیش حس طبیعی بودن محیط به توریست ها دست بدهد.

سیاره سبز دبی در همکاری با بهترین گیاه شناسان و متخصصان علوم جانوری و گیاهی از سراسر دنیا طراحی و ایجاد شد و به همین دلیل در سطح بالایی از استاندارد واقع شده است.این مکان دیدنی در آدرس امارات، دبی، الوصل، سیتی واک واقع شده است.

آدرس: The Green Planet, City Walk - Al Wasl, Dubai, United Arab Emirates

منبع: گردشبان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 121

به "سیاره سبز دبی بزرگترین سیاره سبز جهان، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاره سبز دبی بزرگترین سیاره سبز جهان، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید