سومین اعدام فدرال آمریکا در عرض 20 سال، اجرایی شد

به گزارش زرین گراف، اداره فدرال زندان های آمریکا طی یک مطلب مطبوعاتی بیان نمود، ایالات متحده سومین اعدام با حکم دادگاه فدرال خود را پس از 20 سال، با اعدام داستین لی هونکن، اجرا کرده است.

سومین اعدام فدرال آمریکا در عرض 20 سال، اجرایی شد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این مطلب آمده حکم دادگاه برای اعدام آقای داستین هونکن محقق شده و به موجب حکم دادگاه آمریکا برای ناحیه آیوای شاقتصادی، داستین هونکن از طریق تزریق کشنده، اعدام شده است.

پیش تر در روز جمعه، دادگاه تجدیدنظر ناحیه کلمبیا، تقاضای هونکن برای تعویق حکمش را رد کرد. اعدام او، سومین اعدام فدرالی است که در عرض یک هفته اجرا می شود؛ در حالی که این اعدام ها از سال 2003 اجرا نشده بودند.

هونکن 52 ساله در سال 2004 بابت کشتن 5 نفر حین درگیری در یک تشکیلات اقتصادی مجرمانه، محاکمه شد. دو تن از افرادی که او به قتل رساند، مردانی بودند که قصد داشتند علیه او شهادت دهند. یک زن و دو دختر ده ساله و شش ساله نیز توسط هونکن به قتل رسیدند.

آمریکا قرار است چهارمین اعدام فدرال خود را 28 اوت (7 شهریور) اجرایی کند.

با این وجود، تا پیش از این هفته، آمریکا از سال 2003 هیچ اعدام فدرالی را اجرا نکرده بود. این در حالی است که بر اساس مرکز اطلاعات مجازات اعدام، در همین مدت زمانی، حدود 700 نفر در آمریکا در سطح ایالتی اعدام شده اند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 309

به "سومین اعدام فدرال آمریکا در عرض 20 سال، اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین اعدام فدرال آمریکا در عرض 20 سال، اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید