سفری مجذوب کننده به جزیره قشم و نگاهی به هتل های این جزیره

به گزارش زرین گراف، وجود جاذبه های بکر و زیبا در جزیره قشم باعث می گردد تا مسافران زیادی این منطقه را برای سفر خود انتخاب نمایند، اگر شما هم چنین تصمیمی گرفته اید به احتمال زیاد در برنامه ریزی های خود در پی رزرو یک هتل مناسب هستید.

سفری مجذوب کننده به جزیره قشم و نگاهی به هتل های این جزیره

مراکز اقامتی که در قشم وجود دارند با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند، متفاوت هستند و بدون شک هر فردی براساس خواسته های مد نظر خود یک هتل را برترین انتخاب می داند که در ادامه برای آشنایی بیش تر شما تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم.

شناخت انواع هتل های لوکس و مالی در جزیره قشم

معمولا انتخاب اقامتگاه مناسب یکی از کارهای واجب و ضروری برای هر سفری به شمار می رود که در زمان رفتن به قشم نیز با توجه به اینکه معمولا در طول سال میزبان تعداد زیادی مسافر است، باید قبل از سفر این کار را انجام دهید.

در واقع برترین هتل قشم ازنظر هر فردی ممکن است متناسب با خدمات، امکانات رفاهی، قیمت، برخورد کارکنان، نظافت و موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد که می توان گفت براساس این معیارها، هتل های زیر انتخاب مناسبی به نظر می رسند.

هتل آوینا قشم

یکی از هتل های 4 ستاره در قشم آوینا است که در سال 1399 به بهره برداری رسید و ازنظر خدمات و امکانات رفاهی نیز شرایط مطلوبی دارد. نزدیکی به دریا و مراکز خرید از مزایای این اقامتگاه به شمار می رود.

این هتل لوکس و زیبا در 7 طبقه ساخته شده و دارای اتاق هایی با ظرفیت 2، 3 و 4 نفره است که تمامی آن ها طراحی زیبایی دارند و حسی راحتی را برای شما ایجاد می نمایند.

بعضی از امکانات این اقامتگاه شامل صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات تور، کافی شاپ و اینترنت نامحدود در لابی است. در رستوران هتل آوینا می توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را با برترین کیفیت سفارش دهید و در فضایی دل نشین اوقات خوشی را بگذرانید.

هتل هانی قشم

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره قشم که مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد، هانی نام دارد. این اقامتگاه دارای 60 اتاق و سوئیت است که برای پذیرایی از مهمانان تمامی خدمات مورد احتیاج را ارائه می دهد.

نزدیکی این هتل به مجموعه های تفریحی و ساحل خلیج فارس به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریع و راحت بتوانید برای تفریح و تفریح خود را به این منطقه ها برسانید.

بعضی از جاذبه هایی که فاصله چندانی با این هتل ندارند شامل قلعه پرتغالی ها، جزایر ناز و بازار سنتی قشم است که اگر قصد استفاده از ترانسفر رفت وبرگشت اقامتگاه هانی را داشته باشید باید هزینه آن را بپردازید.

از سری خدمات این هتل باید به باربری، سالن بیلیارد، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و اتاق چمدان اشاره نمود که در کنار برخوداری از خدمه خوش برخورد، اوقات خوبی را برای شما فراهم می نماید تا حس راحتی و آرامش داشته باشید.

هتل آرتا قشم

از دیگر هتل های لوکس و مناسبی که در جزیره زیبای قشم به چشم می خورد، باید به هتل آرتا اشاره نمود که در سال 1396 افتتاح شد و دارای 7 طبقه به همراه 48 واحد اقامتی است.

معماری زیبای هتل آرتا یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود و ازطرفی تعدادی از اتاق های موجود در این مجموعه چشم انداز ای روبه ساحل دارند که بدون شک نظر شما را به خود جلب می نمایند.

قرارگیری این هتل در موقعیت جغرافیایی مناسب به شما این امکان را می دهد تا به بسیاری از مراکز خرید معروف قشم دسترسی داشته باشید و با پیاده روی بتوانید برای خرید اجناس مورد احتیاجتان، سری به آن ها بزنید.

اگر دوست دارید تا منطقه ها مجذوب کننده و دیدنی قشم را خیلی راحت و بی دردسر ببنید، امکان کرایه کردن ماشین به همراه راننده برای مهمانان حاضر در هتل آرتا وجود دارد. دیگر امکانات شامل صبحانه رایگان، خشک شویی و کافی شاپ است.

هتل آتامان قشم

برای داشتن اقامتی راحت و دوست داشتنی در جزیره مجذوب کننده قشم، هتل آتامان نیز یکی از برترین انتخاب ها برای مسافران خواهد بود که فضایی شیک و بسیار تمیز دارد.

به طور کلی ظرفیت این هتل 170 نفر است که شما می توانید متناسب با تعداد همراهان خود یکی از 58 واحد اقامتی شامل اتاق های 2 تا 4 تخته را رزرو نموده و بعداز هر گشت وگذار در جزیره، چند ساعتی را در این مجموعه استراحت کنید.

هتل سینگو قشم

برای کسانی که علاوه بر تفریح، قصد خرید در جزیره قشم را دارند بدون شک یکی از برترین هتل های 3 ستاره که خدمات قابل قبولی را همراه با هزینه مناسب در اختیار آن ها قرار می دهد، اقامتگاه سینگو است.

این هتل در منطقه درگهان واقع شده است که با توجه به فاصله بسیار کم نسبت به بازار و مراکز خرید، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در هر موقعیتی بتوانید برای خرید اجناس باکیفیت و ارزان سری به آن ها بزنید.

از مجذوب کنندهیت های هتل سینگو قشم باید مواردی همانند نزدیکی به ساحل و برخوداری از چند رستوران اشاره نمود که انواع مختلف غذاهای سنتی، دریایی و فست فود را سرو می نمایند.

هتل بهشت قشم

در بخش دیگری از جزیره دوست داشتنی قشم، هتل بهشت واقع شده که تاریخ افتتاح آن به سال 1383 برمی شود که در این مدت یک بار هم تحت بازسازی قرار گرفته است تا خدمات خود را ارتقا دهد.

106 واحد اقامتی تمیز و شیک در هتل بهشت وجود دارند که به صورت 2 تا 5 تخته طراحی شده اند، باید بدانید که این اقامتگاه خدمات مناسبی همانند رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، اینترنت نامحدود و رستورانی با ظرفیت 200 نفر را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل رویال قشم

دیگر هتلی که برای اقامت در قشم می توانید انتخاب کنید و از خدمات مناسب بهره مند شوید، هتل رویال است که طراحی زیبای آن در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می نماید.

هتل رویال قشم در سال 1396 افتتاح شد و 43 واحد اقامتی مختلف را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا لحظات آرام و دلنشینی را در مدت زمان حضورشان تجربه نمایند.

علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره شد تعدادی از هتل های ساحلی قشم که رضایت خوبی را از سوی مسافران به دست آورده اند شامل خلیج فارس، ارم و ساحل طلایی هستند.

جمع بندی

برای سفر به جزیره قشم و کسب تجربه ای منحصربه فرد در هنگام بازدید از منطقه ها دیدنی متنوع نباید انتخاب یک هتل مناسب را از یاد برد. در این منطقه اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که خدمات قابل قبولی را ارائه می دهند که در این مقاله به آنالیز تعدادی از آن ها پرداختیم.

سوالات متداول

برترین هتل های قشم کدام است؟

هتل های هانی، آتامان، آوینا، سینگو، رویال و بهشت از برترین اقامتگاه های این جزیره هستند.

نام هتل های ساحلی قشم چیست؟

خلیج فارس، ساحل طلایی و ارم جزء اقامتگاه های ساحلی قشم به شمار می روند.

چطور ارازان ترین هتل در قشم را پیدا کنیم؟

با مراجعه به وب سایت اسنپ تریپ خیلی سریع و راحت می توانید ارزان ترین هتل های قشم را پیدا کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1497

به "سفری مجذوب کننده به جزیره قشم و نگاهی به هتل های این جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری مجذوب کننده به جزیره قشم و نگاهی به هتل های این جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید