سرفصل های توصیه های سفر به گردشگران ورودی تهیه شد

به گزارش زرین گراف، 10 سرفصل مهم توصیه های سفر به گردشگران ورودی کشور تهیه شده است تا با انتشار در درگاه های اینترنتی وزارت امور خارجه و سفارتخانه ها، مرزهای ورودی و شرکت های هواپیمایی مطلع سازی گردشگران نسبت به مقررات کشور از مبدا سفر محقق گردد.

سرفصل های توصیه های سفر به گردشگران ورودی تهیه شد

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور گفت در هفتمین جلسه کمیسیون مرکزی نظارت بر امنیت گردشگران، با بیان این که 10 سرفصل مهم توصیه های سفر به گردشگران ورودی کشور تهیه شده است، درباره سایر اقدامات مشابه برای ارتقای امنیت گردشگران گفت:

تشکیل کمیسیون امنیت و توسعه پایدار کویر نیز یکی دیگر از اقدامات تکمیلی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران در محیط های بیابانی و کویری است و سیاست های آن مبتنی بر اهمیت فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی در استان های مربوطه به شمار می آید.

وی بعلاوه اعلام کرد که هم راستا با فعالیت کمیسیون مرکزی نظارت بر امنیت گردشگران به عنوان هسته مرکزی، باید در نظر داشت که میدان عمل و اجرایی اصلی، در استان ها، شهرستان ها، مرزها و منطقه ها مختلف کشور است. در نتیجه با جاری ساختن آموزش ها، دستورالعمل ها و تبیین سیاست های کلی در بخش های تابعه می توان در ارتقای دستاوردهای حاصل موثر عمل کرد.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1142

به "سرفصل های توصیه های سفر به گردشگران ورودی تهیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفصل های توصیه های سفر به گردشگران ورودی تهیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید