سامسونگ در سال 2021 از 4 گوشی تاشو رونمایی می&zwnjکند

به گزارش زرین گراف، طی هفته های گذشته گزارش های مختلفی درباره گوشی های تاشو سامسونگ منتشر شده و تعداد زیادی از این گزارش ها به عرضه 3 گوشی تاشو در سال 2021 اشاره نموده اند.

سامسونگ در سال 2021 از 4 گوشی تاشو رونمایی می&zwnjکند

حالا یکی از خبرگزاری های کره ای اعلام نموده که سامسونگ در این سال در واقع از 4 گوشی تاشو رونمایی می نماید. طبق گزارش این خبرگزاری، این گوشی ها شامل دو مدل گلکسی زد فولد 3 و دو مدل گلکسی زد فلیپ 2 هستند. همچنین در این گزارش آمده که هر 4 گوشی از فناوری 5G بهره می برند که البته با توجه به همه گیر شدن این قابلیت در بین انواع و اقسام تراشه ها، بهره گیری این گوشی ها از چنین مشخصه ای اصلا تعجب آور نیست.

به نظر می رسد به این زودی ها نباید انتظار معرفی این گوشی ها را داشته باشیم زیرا بر اساس این گزارش، هر 4 گوشی تاشو سامسونگ در نیمه دوم 2021 راهی بازار خواهند شد. همان طور که گفتیم، پیش از این به نظر می رسید سامسونگ در سال 2021 از سه گوشی تاشو به نام های گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فولد لایت و گلکسی زد فلیپ 2 رونمایی خواهد نمود.

سایت ET News اعلام نموده سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی رول شونده است ولی در سال 2021 راهی بازار نخواهد شد. گویا نمایشگر این گوشی رول شونده از بخش فوقانی کوچک و عظیم می گردد و این یعنی نسبت به اوپو رویکرد متفاوتی را اتخاذ نموده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 563

به "سامسونگ در سال 2021 از 4 گوشی تاشو رونمایی می&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در سال 2021 از 4 گوشی تاشو رونمایی می&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید