پایانی برای بلندپروازی کره ای ها؟ ، روند فراوری گوشی تاشو سامسونگ تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش زرین گراف، پروژه گوشی تاشو سامسونگ یکی از جنجالی ترین پروژه های این شرکت بود و به نظر می رسد دوران این پروژه نیز تا اطلاع ثانوی به انتها رسیده است . این درحالی است که بسیاری از شرکت های رقیب سامسونگ هم اکنون در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی های تاشو خود به بازار هستند.

پایانی برای بلندپروازی کره ای ها؟ ، روند فراوری گوشی تاشو سامسونگ تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت سامسونگ هنوز هیچ برنامه ای برای رونمایی از گوشی تاشو 2 هزار دلاری خود ندارد و به طور اتوماتیک سفارشات خرید گوشی تاشو را لغو کرد.

سامسونگ تاکید نموده که اگر نتواند تا تاریخ 31 ماه می سفارشات کاربران را تایید کند، تمامی این سفارشات ملغی خواهد بود. پیش از این قرار بود گوشی های نو سامسونگ تا تاریخ 26 آوریل منتشر شوند، اما این موضوع به طور نامحدود به تأخیر افتاده است،

دلیل اصلی به تاخیر افتادن روند فراوری و فروش گوشی های سامسونگ این است که تعیین شد، گوشی نو سامسونگ در مدتی کوتاه پس از استفاده می شکند. این ماجرا به وسیله تعدادی خبرنگار افشا شد که درواقع قرار بود ویژگی های گوشی تاشو نو سامسونگ را مورد آنالیز قرار داده و نظر خود را در این خصوص اعلام نمایند.

سامسونگ در یک ایمیل به مشتریان خود بیان کرد که به طور اتوماتیک تمامی سفارشات کاربران را تا اطلاع ثانوی لغو خواهد نمود. این شرکت تاکید نموده که تمامی واحد های آنالیز مجدد را برای اصلاح مشکل وارد عمل نموده است و حدس می زند به زودی مشکل را به شکلی جدی حل نماید اما تا آن موقع تمامی سفارشات و روند فراوری را لغو می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1370

به "پایانی برای بلندپروازی کره ای ها؟ ، روند فراوری گوشی تاشو سامسونگ تا اطلاع ثانوی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانی برای بلندپروازی کره ای ها؟ ، روند فراوری گوشی تاشو سامسونگ تا اطلاع ثانوی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید