طراحی سایت: ساخت سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران ؛ برای قرن ها، موفقیت در بیزینس و کسب و کار با یک فرمول ساده تعریف می شد: یک مکان سودآور برای سبد خرید خود تضمین کنید. برای جذب مخاطبین از رقیب خود بلندتر فریاد بزنید! با هزینه کمتر کار کنید تا سود بیشتری به جیب بزنید. اما در قرن بیست و یکم، این موضوع به این سادگی نیست. برندهای بزرگ اغلب نمی توانند با مصرف نمایندگان مدرن ارتباط برقرار نمایند. مکان فیزیکی می تواند بیشتر از اینکه راحت باشد، آزاردهنده باشد. و یک فروشگاه کوچک را می توان با بودجه ناچیز و بدون موجودی اداره کرد. همه موارد فوق باعث می گردد که برندهای خرده فروشی دیجیتال، حتی در بازارهای اشباع شده، اقدام به ساخت سایت فروشگاهی بیاورند. ما در ادامه این مطلب درباره مراحل ساخت سایت فروشگاهی، طراحی سایت وردپرس و مجموعه iransite به عنوان یکی از برترین مجموعه های طراحی سایت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت: ساخت سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

8 مرحله برای ساخت سایت فروشگاهی

یک جایگاه انتخاب کنید و یک طرح کسب و کار تهیه کنید.

نام دامنه خود را انتخاب کنید.

سازنده وب سایت تجارت الکترونیک خود را انتخاب کنید.

ظاهر فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید.

محصولات را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.

حمل و نقل را تنظیم کنید.

فروشگاه آنلاین خود را بازاریابی کنید.

فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.

طراحی سایت وردپرس

اگر می خواهید یک وب سایت وردپرس ایجاد کنید، در اینجا کل فرآیند گام به گام آمده است:

برای میزبانی (هاست) وب ثبت نام کنید.

یک نام دامنه برای وب سایت خود انتخاب کنید.

نرم افزار رایگان وردپرس را نصب کنید.

یک تم وردپرس را انتخاب کنید.

اولین صفحه خود را ایجاد کنید

چند پلاگین ضروری را نصب کنید.

چرا طراحی سایت وردپرس را انتخاب کنیم؟

در ادامه درباره مزایای وردپرس برای طراحی سایت صحبت خواهیم کرد:

وردپرس رایگان است

خود وردپرس 100% رایگان است. می توانید نرم افزار را از WordPress.org دانلود کنید. یک نقطه ضعف استفاده از وردپرس این است که شما باید وردپرس را در جایی میزبانی کنید. دو گزینه وجود دارد: 1) خود میزبانی، که در آن شما از هزینه های میزبانی و مسئولیت های نگهداری/امنیت مراقبت می کنید، و 2) میزبانی مدیریت شده، که در آن به شخص دیگری برای مراقبت از میزبانی و بخش عمده ای از نگهداری و امنیت هزینه پرداخت می کنید.

طیف گسترده ای از تم ها باعث می گردد طراحی وب سایت بسیار قوی باشد

موضوع لایه بیرونی وب سایت شما است - صورت، نما، سبک، بخشی که آن را زیبا می نماید. با تم های وردپرس، می توانید بین هر تعداد سبک و طرح بندی مختلف بدون احتیاج به حفاری در عمق کد خود تغییر دهید. میزبانی وردپرس مدیریت شده GoDaddy تم های بی شماری را برای انواع شرکت ها، از وب سایت های شخصی ساده گرفته تا وب سایت های شرکتی پیچیده گرفته تا فروشگاه های آنلاین؛ ارائه می دهد.

شما می توانید برای ارائه یک وب سایت نو و تازه و یا انطباق آن با فرایند مداوم رسانه های اجتماعی حدود بیش از 22 هزار پلاگین و هزاران تم را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید پلاگین yoast را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر روی آن نصب کنید. در وردپرس درواقع یک کتابخانه از افزونه هایی با اهداف مختلف وجود دارد که در عرض چند دقیقه می توانید آن ها را نصب کنید. قبل از نصب آن بر روی وب سایت خود اطمینان حاصل کنید که آنالیز ها و نکات مهم آن را خوانده اید و مطمئن شوید که به روز رسانی ها به صورت منظم انجام می گردد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

وردپرس برای موتورهای جستجو و به ویژه گوگل بهینه سازی شده است. شما می توانید مواردی مانند تگ های H1,H2,H3، استفاده از کلمات کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس را انجام دهید و محتواهای خود را بهینه کنید.

ساختار

یکی از ویژگی های بسیار مهم وردپرس ساختار می باشد که به شما یاری می نماید تا سایت هایی با ساختار تمیز و واضح بارگزاری کنید. بعلاوه سرعت آپلود فایل ها بسیار بالا بوده و مطابق میل بازدید کنندگان می باشدوردپرس اجازه ایجاد نقشه های سایت XML را می دهد که این نقشه ها به ربات های گوگل نشان می دهد که صفحات وب سایت شما کجاست و کدام یک ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند.

Iransite

ایران سایت یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه های طراحی سایت فروشگاهی و سایت وردپرس است که برای مشاهده نمونه کار ها و رضایت مشتریان توصیه می کنیم حتما به سایت آن ها مراجعه کنید. از مزایای ایران سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

متقاضیان سایت فارسی زبان در سرتاسر جهان

شرکت های متقاضی وب سایت

شرکت های میانه و بزرگ داخلی و خارجی

انتخاب نخست نیروهای نخبه برای همکاری

بیشترین سهم بازار در میان شرکت های ارایه دهنده طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی این روز ها برای بیزینس ها از نان شب هم واجب تر است! همان طور که در این مطلب به صورت کامل اشاره نمودیم، طراحی سایت با وردپرس مزایای بسیاری دارد و به شما یاری می نماید تا مخاطبان را مدت طولانی تری درگیر نگه دارید. ایران سایت؛ قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران بوده که در حال حاضر با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه و بیشتر از 2 هزار نمونه کار طراحی سایت پیروز آماده ارائه خدمات گوناگون در زمینه طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا، عکاسی، گوگل ادوردز، فراوری محتوا و برنامه نویسی می باشد. ایران سایت با همراهی نیرو های متخصص و با تجربه؛ انتخاب خوبی برای برای آغاز کسب و کار در بستر اینترنت می باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1232

به "طراحی سایت: ساخت سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ساخت سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید