زنان مسلمان هندی در حراجی آنلاین به فروش گذاشته شدند!

به گزارش زرین گراف، ایسنا نوشت: پلیس هند در حال آنالیز این مساله است که چطور ده ها زن مسلمان بدون اینکه خودشان خبر داشته باشند، در یک حراجی ساختگی آنلاین در معرض فروش گذاشته شده اند.

زنان مسلمان هندی در حراجی آنلاین به فروش گذاشته شدند!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از قربانیان این حراجی ساختگی می گوید، این اقدام نشان دهنده رشد اسلام هراسی در سراسر هند است.

گزارش شده تصاویر بیش از 80 زن در هفته های اخیر در یک پلتفورم باز نرم افزاری موسوم به GitHub و با اسم معامله روز سولی -واژه ای تحقیرآمیز برای زنان مسلمان- بارگذاری شده و آنها در معرض فروش و حراج گذاشته شده اند.

حنا محسن خان، خلبان یکی از خطوط هوایی هند اخیرا زمانی درباره این مساله مطلع شد که یکی از دوستانش مربوط به گالری تصاویر این زنان را برایش ارسال کرد.

وی گفت: چهارمین تصویر برای من بود. آنها به معنای واقعی کلمه من را به اسم برده روز، حراج کردند! در ستون فقراتم احساس لرز کردم. از آن روز به بعد، فقط احساس خشم دارم.

این وبسایت گفته که حساب های کاربرانش را تعلیق نموده چون آنها سیاست های مربوط به آزار و اذیت، تبعیض نژادی و تحریک خشونت را نقض نموده اند.

پلیس دهلی شکایت هایی را دریافت نموده اما این شکایت ها علیه افرادی ناشناس است که هویتشان معین نیست.

سانیا احمد 34 ساله هم که اخیرا تصویرش را در این وبسایت دیده بود، انگشت اتهامش را علیه ارتش ترول آنلاین متعصبان هندو در هندوستان نشانه گرفته که در سال های اخیر ترویج و اشاعه زیادی داشته اند.

بسیاری از 170 میلیون جمعیت مسلمان هند می گویند که از زمان روی کار آمدن حزب بهاراتیا جاناتای نارندرا مودی، نخست وزیر هند در 2014 احساس می نمایند که شهروند درجه دو هستند.

در مواردی گزارش به دار آویخته شدن مسلمانان به وسیله اوباش هندو با ادعای حفاظت از گاوها و بعلاوه سایر جرایم انزجاری در جامعه هند منتشر شده است.

تصویر خبر تزئینی است

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 898

به "زنان مسلمان هندی در حراجی آنلاین به فروش گذاشته شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان مسلمان هندی در حراجی آنلاین به فروش گذاشته شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید