تور فرانسه: راه اندازی پرواز مستقیم بین پاریس و کبک

به گزارش زرین گراف، شرکت هواپیمایی ایرفرانس اولین پرواز مستقیم خود را در روز سه شنبه بین فرودگاه بین المللی Jean-Lesage در شهر کبک و فرودگاه شارل دوگل پاریس افتتاح کرد.

تور فرانسه: راه اندازی پرواز مستقیم بین پاریس و کبک

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو کانادا، سه پرواز در هفته، در روزهای سه شنبه، پنج شنبه و شنبه، بین این دو مقصد، تا 27 اکتبر 2022 ارائه می گردد.

رئیس و مدیر اجرایی فرودگاه بین المللی Jean-Lesage در کبک، امیدوار است که بسیاری از کبکی ها از این سرویس تازه استفاده نمایند. در این صورت، ایرفرانس می تواند تصمیم بگیرد که تعداد پروازهای هفتگی بین دو مقصد را افزایش دهد.

شهردار کبک در واکنش به این موضوع گفت که این ارتباط علاوه بر ارائه انتخاب های بیشتر به مسافران در منطقه، گردشگران اروپایی بیشتری را به کبک می آورد که به صنعت گردشگری یاری می نماید.

ایرفرانس در رقابت با ایر ترنست (Air Transat) خواهد بود که در حال حاضر پروازهای بین کبک و پاریس را ارائه می دهد.

البته بعضی هم نظر متفاوتی در این زمینه دارند. از جمله اینکه در شرایط کمبود نیروی کار فعلی در کبک، آیا این استان می تواند پذیرای گردشگران بیشتری باشد؟

شهردار کبک در پاسخ به این پرسش اینطور جواب داده است، با توجه به اینکه تقاضا برای چنین پروازهای مستقیمی وجود دارد، توسعه ندادن گزینه های موجود در گردشگری به علت کمبود نیروی کار اقدام اشتباهی است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1285

به "تور فرانسه: راه اندازی پرواز مستقیم بین پاریس و کبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: راه اندازی پرواز مستقیم بین پاریس و کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید