دوستان و خانواده استیو جابز به یاد او یک وب سایت راه اندازی کردند (طراحی سایت)

به گزارش زرین گراف، دوستان و خانواده استیو جابز، بنیانگذار فقید اپل، وب سایت جدیدی با نام Steve Jobs Archive راه اندازی نموده اند که دربرگیرنده موارد جالب و خاطره انگیزی از زندگی او، از جمله متن ایمیلی که برای خودش ارسال نموده و نقل قول هایی از این چهره تاثیرگذار صنعت فناوری دنیا می گردد.

دوستان و خانواده استیو جابز به یاد او یک وب سایت راه اندازی کردند (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اگر از این وب سایت بازدید کنید، با یک سایت بسیار ساده روبرو خواهید شد. در قسمت بالایی آن ایمیلی شاعرانه وجود دارد که جابز در خصوص تحسینش از انسانیت برای خود ارسال نموده است. با اسکرول کردن به سمت پایین، نقل قول های قابل توجهی از جابز، از جمله سخنرانی معروف او در دانشگاه استنفورد دیده می گردد که به صورت ویدیویی و متنی ارائه شده اند. در انتها، یک شرح کوتاه About Us برای آرشیو وجود دارد. کلیپ های ویدیویی و صوتی جابز نیز به وسیله این وب سایت در دسترس قرار گرفته است.

در این وب سایت آمده: با احترام به گذشته و هیجان برای آینده، آرشیو استیو جابز ابزارها و فرصت هایی را به افراد ارائه می نماید تا مشارکت خود را انجام دهند. ما در حال ایجاد برنامه ها، مشارکت ها، مجموعه ها و همکاری هایی هستیم که ارزش های استیو را منعکس می نماید و حس امکان پذیری او را به جلو می برد.

یک منبع مطبوعاتی بعلاوه اعلام نموده که این وب سایت به عنوان یک منبع تاریخی از مطالب مربوط به بنیان گذار فقید اپل در اختیار کاربران قرار گرفته که بعضی از آن ها قبلا هرگز علنی نشده اند. اطلاعیه های بیشتر در خصوص پیشنهادات و مطالبی که قرار است در این وب سایت قرار بگیرند، در ماه های آینده اعلام خواهد شد. باید اشاره کنیم که این وب سایت به وسیله لورن پاول جا بز، بزرگترین سهام دار شرکت اپل و بیوه و وارث استیو جابز، تیم کوک مدیرعامل اپل و جانی آیو مدیر طراحی سابق غول فناوری آمریکایی در کنفرانس Code 2022 از Vox Media معرفی گردید.

به گفته پاول جابز، این آرشیو ریشه در ایده دیرینه استیو دارد که می گوید: وقتی شما این موضوع را درک کنید که خارج از دنیای طبیعی، همه چیز به وسیله انسان های دیگر ساخته و طراحی شده اند، آن موقع است که می فهمید شما به عنوان یک انسان می توانید آن را تغییر دهید و به این شکل پیشرفت بشر اتفاق می افتد.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1323

به "دوستان و خانواده استیو جابز به یاد او یک وب سایت راه اندازی کردند (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستان و خانواده استیو جابز به یاد او یک وب سایت راه اندازی کردند (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید