خبرنگاران نتایج کاردانی نظام جدید 99 اعلام شد

به گزارش زرین گراف، تهران-خبرنگاران- پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی صرفا با سوابق تحصیلی(معدل دیپلم) دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی بهمن ماه 99 برای اطلاع از زمان ثبت نام و مدارک مورد احتیاج از روز 12 بهمن به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

خبرنگاران نتایج کاردانی نظام جدید 99 اعلام شد

به گزارش خبرنگاران امروز چهارشنبه سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای تعداد این پذیرفته شدگان را 7 هزار و 624 نفر اعلام نمود.

با توجه به پذیرش نشدن حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در آنالیز و ثبت درخواستها به صورت الکترونیک، متقاضیان می توانند به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نام کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری به وسیله پیغام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری به وسیله پیغام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین شرایط درخواست خود آگاه شوند.

در ضمنً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ 99/10/14 درخصوص پذیرش دانشجو در کدرشته محلهای اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1399 بدین وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کدرشته های محلهای مرحله مذکور، توجه متقاضیان را به موارد ذیل جلب می کند:

همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی این مرحله اعلام شده ضروری است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و مدارک مورد احتیاج (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه مورخ 16/7/99 درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1399) مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، و نحوه انجام مراحل ثبت نام از روز یکشنبه 99/11/12 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

یادآوریهای مهم:

1-همه پذیرفته شدگان می بایست حداکثر تا تاریخ 99/06/31 دارای اصل و یا گواهی دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های تحصیلی شاخه فنی و حرفه ای و کارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه ای و کارودانش نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداکثر تا سرانجام شهریور ماه سال 1399 با موفقیت به سرانجام رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

تبصره: پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، می بایست گواهی مدرک پیش دانشگاهی با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر تا 99/06/31 را نیز ارائه کنند. در غیر اینصورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

2- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو می شود و می بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند. در ضمنً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می شود.

3- پذیرفته شدگان مرد ضروری است با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1399 واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

4- از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) صرفاً ثبت نام موقت و مشروط بعمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان مدارک لازم را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند تا آنالیز لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیان دارای مغایرت معدل باید شرایط نهایی خود را تا سرانجام بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری کنند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام شده با این سازمان مکاتبه کنند.

5- کد رایانه ای و رشته تحصیلی دارندگان دیپلم متوسطه نظام جدید، شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6)، نظام سالی واحدی، ترم واحدی، نظام قدیم آموزش متوسطه (جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در صفحات 15 الی 24 مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دوره های نظام جدید سال 1399) می بایست با عنوان رشته تحصیلی قبولی اعلام شده مطابقت داشته باشد؛ در غیر اینصورت قبولی آنان لغو می شود. پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری منحصراً مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته می باشند.

6- پذیرفته شدگان دوره روزانه این مرحله خواه در رشته قبولی ثبت نام کنند و یا نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 به منظور انتخاب رشته های دوره روزانه نخواهندبود.

7- همه پذیرفته شدگان می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. عدم ثبت نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

8- در هر مرحله از پذیرش (ثبت نام، پذیرش و یا هنگام تحصیل)، چنانچه تعیین شود که متقاضی حقایق را کتمان کرده و یا اطلاعات نادرست ارائه داده و واجد شرایط نمی باشد، قبولی وی لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 651

به "خبرنگاران نتایج کاردانی نظام جدید 99 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نتایج کاردانی نظام جدید 99 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید